ΑΠΟΨΕΙΣ

''Αυτό'' που, εκτός της προστασίας της Ανθρώπινης Ζωής και Ακεραιότητας, θα ''γεμίσει'' τα κοινωνικά ταμεία της χώρας Δεν είναι η εισπραξιμότητα των προστίμων για πταίσματα, αταξίες και παραβάσεις του ΚΟΚ (''καθ’ οδόν'' εγκλημάτων ουσιαστικά!) αλλά το σταμάτημα των οδικών κακουργημάτων, τα οποία αφαιρούν κάθε χρόνο από τον κοινωνικό ''κουμπαρά'' 12 δις, ματωμένα - πεταμένα ευρώ στην άσφαλτο.

 

Η Λύση του τραγικού προβλήματος της Οδικής Γενοκτονίας θα έρθει μόνο όταν μηδενιστούν τα έσοδα από τα ''μη τελεσθέντα'' πια επί ασφάλτου ''φονικά''.

 

Σημ.: Τα έσοδα για το κοινωνικό κράτος (από τροχαίες παραβάσεις) είναι αντιστρόφως ανάλογα των εγκλημάτων που διαπράττονται καθημερινά στη γεμάτη σφάλματα άσφαλτο.

ΙΑΒΕΡΗΣ

Περισσότερες Απόψεις

Υγεία - Οικονομία
Απόλυτα συγκρίσιμες έννοιες. Έτσι όταν ένας άριστα καταρτισμένος επιστήμονας γιατρός προσπαθεί, καθυστερημένα βέβαια, να θεραπεύσει μια πολύ προχωρημένη βαριά ασθένεια (σε άρρωστο που βρίσκεται σ...(περισσότερα)
Η ζωή μας δεν είναι video games
Οι νέοι είναι εξοικειωμένοι στις σκληρές εικόνες και είναι εθισμένοι στη ταχύτητα. ...(περισσότερα)
23%
ΦΠΑ 23% αντί 13% αντί, θα έλεγα εγώ, 0% που υπάρχει σήμερα στην μόρφωση, στα σχολεία και στα εκπαιδευτικά ιδρύματα της Πατρίδας μας!Αυξάνει το κόστος μάθησης των Ελληνόπουλων για να μην ''λέει'' αυξηθ...(περισσότερα)

S5 Box