ΑΠΟΨΕΙΣ

Τι είναι για την ελληνική πολιτεία πιο κακό;


Το να αποπειραθείς να κλέψεις λεφτά από μία τράπεζα ή το να αποπειραθείς να δολοφονήσεις κάποιον;

Ε, λοιπόν πιο κακό είναι το πρώτο. Δείτε γιατί:

- Άμα σε πιάσουν να κλέβεις μια τράπεζα, θα πας κατηγορούμενος στα ποινικά δικαστήρια.

- Άμα περάσεις με κόκκινο (άρα στην ουσία άμα αποπειραθείς να σκοτώσεις κάποιον άλλο που περνάει με πράσινο) πληρώνεις πρόστιμο 700 ευρώ.

Κι άμα "τα έχεις τα φράγκα" και πληρώσεις μέσα σε 10 μέρες, σου κάνουν ΈΚΠΤΩΣΗ 50% και πληρώνεις 350 ευρώ.

Άμα πας να κλέψεις λοιπόν, πας φυλακή.

Άμα πας να σκοτώσεις, πληρώνεις και με έκπτωση.

ΙΑΒΕΡΗΣ

Περισσότερες Απόψεις

23%
ΦΠΑ 23% αντί 13% αντί, θα έλεγα εγώ, 0% που υπάρχει σήμερα στην μόρφωση, στα σχολεία και στα εκπαιδευτικά ιδρύματα της Πατρίδας μας!Αυξάνει το κόστος μάθησης των Ελληνόπουλων για να μην ''λέει'' αυξηθ...(περισσότερα)
Τι φταίει;
Τα ατυχήματα δε γίνονται επειδή ο Έλληνας δεν ξέρει να οδηγεί, αλλά επειδή δεν ξέρει ότι δεν ξέρει να οδηγεί. ...(περισσότερα)
Τυφλοί και Κουφοί
Το Ελληνικό Κράτος από τα 76 δις. ευρώ συνολικά ανείσπραχτες οφειλές μπαταχτσήδων, φοροκλεφτών, ανήθικων λεχριτών, θα μπορέσει τελικά να διεκδικήσει ''λέει'' το πολύ 9 δις. ευρώ για μια φορά και μόνο ...(περισσότερα)

S5 Box