ΑΠΟΨΕΙΣ

Τι είναι για την ελληνική πολιτεία πιο κακό;


Το να αποπειραθείς να κλέψεις λεφτά από μία τράπεζα ή το να αποπειραθείς να δολοφονήσεις κάποιον;

Ε, λοιπόν πιο κακό είναι το πρώτο. Δείτε γιατί:

- Άμα σε πιάσουν να κλέβεις μια τράπεζα, θα πας κατηγορούμενος στα ποινικά δικαστήρια.

- Άμα περάσεις με κόκκινο (άρα στην ουσία άμα αποπειραθείς να σκοτώσεις κάποιον άλλο που περνάει με πράσινο) πληρώνεις πρόστιμο 700 ευρώ.

Κι άμα "τα έχεις τα φράγκα" και πληρώσεις μέσα σε 10 μέρες, σου κάνουν ΈΚΠΤΩΣΗ 50% και πληρώνεις 350 ευρώ.

Άμα πας να κλέψεις λοιπόν, πας φυλακή.

Άμα πας να σκοτώσεις, πληρώνεις και με έκπτωση.

ΙΑΒΕΡΗΣ

Περισσότερες Απόψεις

Μ.Μ.Ε.
Σε όλα τα κανάλια σε όλες τις εκπομπές-ρεπορτάζ με όλους τους δημοσιογράφους, σχεδόν ΠΟΤΕ δεν υπήρξε μια εκπομπή προγραμματισμένα αφιερωμένη (και όχι λόγω κάποιου απρόσμενου και ξαφνικού, ομαδικού ξεκ...(περισσότερα)
Απόλαυση
Ερωτική, γαστρονομική, καπνιστική, "αλκοολική", οδηγική. Όλες οι δραστηριότητες, που έχουν σαν στόχο την ευχαρίστηση των αισθήσεων μας, αν γίνονται αλόγιστα, χωρίς προβληματισμό, σύνεση, συναίσθη...(περισσότερα)
Ανόητος
Τι είναι τελικά πιο ενοχλητικό, προσβλητικό, επικίνδυνο και τραγικό; Να σε πουν ανόητο επειδή πέρασες την διασταύρωση με STOP ή το ότι (από ανοησία που δεν παραδέχεσαι ή δεν καταλαβαίνεις) πέρασες τελ...(περισσότερα)

S5 Box