ΑΠΟΨΕΙΣ

Τι είναι για την ελληνική πολιτεία πιο κακό;


Το να αποπειραθείς να κλέψεις λεφτά από μία τράπεζα ή το να αποπειραθείς να δολοφονήσεις κάποιον;

Ε, λοιπόν πιο κακό είναι το πρώτο. Δείτε γιατί:

- Άμα σε πιάσουν να κλέβεις μια τράπεζα, θα πας κατηγορούμενος στα ποινικά δικαστήρια.

- Άμα περάσεις με κόκκινο (άρα στην ουσία άμα αποπειραθείς να σκοτώσεις κάποιον άλλο που περνάει με πράσινο) πληρώνεις πρόστιμο 700 ευρώ.

Κι άμα "τα έχεις τα φράγκα" και πληρώσεις μέσα σε 10 μέρες, σου κάνουν ΈΚΠΤΩΣΗ 50% και πληρώνεις 350 ευρώ.

Άμα πας να κλέψεις λοιπόν, πας φυλακή.

Άμα πας να σκοτώσεις, πληρώνεις και με έκπτωση.

ΙΑΒΕΡΗΣ

Περισσότερες Απόψεις

Ουαί και Αλίμονο
Ξεφύλλισα μια Κυριακάτικη εφημερίδα και παρατήρησα ότι στις σελίδες της φιλοξενούνταν με τη σειρά θέματα: 1. Πολιτικά 2. Οικονομικά3. Κοινωνικά 4. ΑθλητικάΜε απόγνωση διαπίστωσα ότι δεν υπήρχε το Μέγι...(περισσότερα)
«Τροχαία» Γενοκτονία (Μέρος Α')
Το Χρονικό ενός προγραμματισμένου θανάτου-Φόνου του παιδιού (μας). Ένα μωρό γεννιέται, ένας νέος Άνθρωπος, έρχεται στην οικογένεια. Τι διαδραματίζεται μπροστά στα μάτια του; Τι βλέπει;  Τι γράφε...(περισσότερα)
Ασφαλιστικό: Διάγνωση Αιτίας
Φίλτατοι δημοσιογράφοι, στις εκπομπές σας καθημερινά αναπαράγονται Συνεχώς και ακατάπαυστα τα προβλήματα της οριζόντιας Μείωσης Συντάξεων (σύμπτωμα) καθώς και διάφοροι (χωρίς όμως διάγνωση Αιτίας) λάθ...(περισσότερα)

S5 Box