ΑΠΟΨΕΙΣ

Τι είναι για την ελληνική πολιτεία πιο κακό;


Το να αποπειραθείς να κλέψεις λεφτά από μία τράπεζα ή το να αποπειραθείς να δολοφονήσεις κάποιον;

Ε, λοιπόν πιο κακό είναι το πρώτο. Δείτε γιατί:

- Άμα σε πιάσουν να κλέβεις μια τράπεζα, θα πας κατηγορούμενος στα ποινικά δικαστήρια.

- Άμα περάσεις με κόκκινο (άρα στην ουσία άμα αποπειραθείς να σκοτώσεις κάποιον άλλο που περνάει με πράσινο) πληρώνεις πρόστιμο 700 ευρώ.

Κι άμα "τα έχεις τα φράγκα" και πληρώσεις μέσα σε 10 μέρες, σου κάνουν ΈΚΠΤΩΣΗ 50% και πληρώνεις 350 ευρώ.

Άμα πας να κλέψεις λοιπόν, πας φυλακή.

Άμα πας να σκοτώσεις, πληρώνεις και με έκπτωση.

ΙΑΒΕΡΗΣ

Περισσότερες Απόψεις

Τυφλοί και Κουφοί
Το Ελληνικό Κράτος από τα 76 δις. ευρώ συνολικά ανείσπραχτες οφειλές μπαταχτσήδων, φοροκλεφτών, ανήθικων λεχριτών, θα μπορέσει τελικά να διεκδικήσει ''λέει'' το πολύ 9 δις. ευρώ για μια φορά και μόνο ...(περισσότερα)
Ταξί και Ζώνες ασφαλείας...
Προτιμώ να ανοίξετε θέμα (για την ζώνη ασφαλείας) από το να ανοίξουμε Τάφους. Λειτουργήστε σαν πρότυπα για την ασφάλεια την δική σας και των συνοδηγών-πελατών σας. ...(περισσότερα)
Ήταν και αυτός γονιός...
Ο καπνός είχε μείνει στον αέρα και η σκόνη δεν είχε καν ακόμη κατακάτσει από την φρικτή μετωπική έκρηξη-σύγκρουση των δύο αυτοκινήτων,  που είχαν δώσει ραντεβού μακάβριο σε αυτόν τον δρόμο του θα...(περισσότερα)

S5 Box