ΑΠΟΨΕΙΣ

KINA
100.000 νεκροί από τροχαία το 2004 σε μια χώρα με πληθυσμό κατοίκων  1.500.000.000 ποσοστό  ένας (1) νεκρός σε κάθε 15.000 Κινέζους.

ΕΛΛΑΔΑ
3.000 νεκροί από τροχαία κάθε χρόνο όπου ο πληθυσμός δεν υπερβαίνει τα 9.000.000 ψυχές ποσοστό 1 νεκρός σε κάθε 3.000 Έλληνες.

Δηλαδή αν οι Κινέζοι είχαν την δική μας οδική συμπεριφορά και συνθήκες θα έπρεπε να έχουν 500.000 νεκρούς και όχι 100.000 μόνο. Ζούμε λοιπόν σε ένα πέντε φορές πιο επικίνδυνο οδικό περιβάλλον από τους Κινέζους;

Ίσως τώρα που ο Πρωθυπουργός πήγε στην Κίνα για να υπογραφούν συμφωνίες εισαγωγής κινεζικών προϊόντων στην Ελλάδα θα έπρεπε  να ζητηθεί (αφού συζητηθεί) να εισαχθεί και Κινέζικη Οδική Κουλτούρα και Αγωγή για την Ελληνική εγχώρια ανάγωγη Αυτοκινούμενη κατανάλωση.

 

ΙΑΒΕΡΗΣ

Περισσότερες Απόψεις

«Τροχαία» Γενοκτονία (Μέρος Β')
Το Χρονικό ενός προγραμματισμένου θανάτου-Φόνου του παιδιού (μας). Έτσι λοιπόν έρχεται και η ώρα (αν ακόμη ζουν και περπατούν ) να πάρουν δίπλωμα οδήγησης. ...(περισσότερα)
Δημοσιογράφοι
Οι Δημοσιογράφοι στην αρχή της καριέρας τους μιλάνε πολύ για αυτά που δεν ξέρουν(!) δηλαδή ότι δεν ξέρουν να οδηγούν και να κυκλοφορούν με ασφάλεια, ότι δεν ξέρουν να φυλάγονται από οδικούς κινδύνους,...(περισσότερα)
Ταμείο
Το ταμείο "Αλληλεγγύης" (700 εκατ. ευρώ "λέει" *) μπορεί να εξοικονομεί χρηματικούς πόρους (για άσκηση κοινωνικής υποστήριξης) μόνον από το ''ταμείο οδικής προστασίας'' λόγω μείωσης του κόστους των τρ...(περισσότερα)

S5 Box