SAFETY FIRST

Έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ δείχνει σημαντική αύξηση στα τροχαία που καταγράφηκαν τον Απρίλιο 2021 σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα της προηγούμενης χρονιάς, με το lockdown να έχει παίξει πάντως σημαντικό ρόλο σε αυτό.

Η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) ανακοίνωσε τα στοιχεία της έρευνας για τα "Οδικά Τροχαία Ατυχήματα", όσον αφορά στον Απρίλιο του τρέχοντος έτους.

Η έρευνα, παρουσιάζει μεταξύ άλλων και συγκριτικά στοιχεία σε σύγκριση με τον Απρίλιο του 2020, όταν όμως τα τροχαία ήταν σαφώς μειωμένα, λόγω του εκτεταμένου lockdown και κατά συνέπεια, του περιορισμού μετακινήσεων.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της εν λόγω έρευνας λοιπόν, τα τροχαία (θανατηφόρα ή με τραυματισμό) που σημειώθηκαν στη χώρα μας κατά τον Απρίλιο του 2021, αυξήθηκαν ήταν κατά 140,7%.

Συγκεκριμένα, φέτος καταγράφηκαν 751 τροχαία ατυχήματα, ενώ τον Απρίλιο του 2020, ο αριθμός τους έφτασε στα 312.

Όσον αφορά στις απώλειες, που είναι και ο σημαντικότερος παράγοντας, φέτος είχαμε 35 νεκρούς και 36 σοβαρά τραυματίες, έναντι 23 νεκρών και 28 σοβαρά τραυματιών, πέρυσι.

Δηλαδή, υπήρξε αύξηση κατά 52,2% στους νεκρούς και κατά 28,6% αντίστοιχα, στους τραυματίες από τροχαία ατυχήματα.

Η μεγαλύτερη αύξηση, σε ποσοστό 146,9%, καταγράφηκε στους ελαφρούς τραυματισμούς, αφού φέτος σημειώθηκαν 790 τέτοιες περιπτώσεις, έναντι 320 για το ίδιο χρονικό διάστημα, το 2020.

Μπορεί σε σύγκριση με τον Απρίλιο του 2020, που είχε την ιδιαιτερότητά του, η αύξηση των τροχαίων να είναι μεγάλη, όμως δε συμβαίνει το ίδιο και σε σύγκριση με τον Απρίλιο του 2019.

Πιο συγκεκριμένα, η σύγκριση 2021 με 2019 έχει θετικό πρόσημο, αφού το 2019 είχαν σημειωθεί 856 τροχαία (751 το 2021), με 50 (έναντι 35 το 2021) νεκρούς, 44 βαριά τραυματίες (36 το 2019) και 995 ελαφρά τραυματίες (790 το 2021).

Επιστρέφοντας στα στατιστικά του Απριλίου 2021, τα περισσότερα τροχαία σημειώθηκαν -λογικά αν σκεφτούμε τον πληθυσμό- στην Αττική (59,8%), ενώ "ακολουθεί" η Κεντρική Μακεδονία με 18,5%.

Οι περισσότερες απώλειες ανθρώπινων ζωών καταγράφηκαν επίσης στην Αττική (34,3%), με Κεντρική Μακεδονία και Στερεά Ελλάδα, να έχουν από 14,3% σε αυτή τη θλιβερή στατιστική.

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Περισσότερα Safety First

Τα στατιστικά των τροχαίων στην Ελλάδα
Τα ατυχήματα στους ελληνικούς δρόμους δυστυχώς είναι ένα σύνηθες φαινόμενο με ολέθριες, σε πολλές περιπτώσεις, επιπτώσεις. ...(περισσότερα)
MobileKids 2017
Η ευαισθησία της Daimler και κατά συνέπεια της Mercedes-Benz σχετικά με την Οδική Ασφάλεια είναι δεδομένη, γεγονός που πιστοποιείται και από την πρωτοβουλία "MobileKids" που πραγματοποιείται στη Γερμα...(περισσότερα)
Παιχνίδι Οδικής Ασφάλειας για παιδιά!
Η πρώτη εφαρμογή που επιτρέπει στα παιδιά να εξοικειωθούν κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού, με τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας και την έννοια της Οδικής Ασφάλειας συνολικά, είναι γεγονός. ...(περισσότερα)
Στόχος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής η μείωση των σοβαρών τραυματισμών από τροχαία!
Το ζήτημα των τροχαίων ατυχημάτων και των σοβαρών τραυματισμών που προκύπτουν από αυτά, είναι μεταξύ των πιο σημαντικών από όσα απασχολούν την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. ...(περισσότερα)
Συνεχίζει στην προεδρία της FIA ο Jean Todt
O Jean Todt είναι έτοιμος για την τρίτη του θητεία ως Πρόεδρος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA), μετά από Γενική Συνέλευση που πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι. ...(περισσότερα)
Αύξηση τροχαίων ατυχημάτων κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2021
Τα δεδομένα της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛ.ΣΤΑΤ) για την περίοδο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2021, έδειξαν αύξηση των τροχαίων ατυχημάτων στους δρόμους της χώρας μας. ...(περισσότερα)
Ηλικίες, ώρες και οδικά δίκτυα των θανατηφόρων τροχαίων του 2019
Τα στατιστικά δεδομένα της Ελληνικής Αστυνομίας προσφέρουν μεταξύ άλλων, δεδομένα σχετικά με την ηλικία, την ώρα, καθώς και το οδικό δίκτυο που συνέβησαν τα θανατηφόρα τροχαία κατά τη χρονιά που πέρασ...(περισσότερα)
Και το Άμστερνταμ αποκτά όριο ταχύτητας 30 χλμ./ώρα
Ακολουθώντας την τάση που έχει διαμορφωθεί, το Άμστερνταμ της Ολλανδίας προστίθεται στη λίστα των πόλεων που μειώνουν το όριο ταχύτητας στα 30 χλμ./ώρα. ...(περισσότερα)
Οι δοκιμές των συστημάτων υποβοήθησης οδηγού από το Euro NCAP
Ο σημαντικότερος οργανισμός αξιολόγησης της ασφάλειας νέων οχημάτων στην Ευρώπη, έχει ξεκινήσει δοκιμές στα αυτόματα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, μέσα από συγκεκριμένες διαδικασίες αξιολόγησης. ...(περισσότερα)
Ολλανδία: Μείωση ορίων ταχύτητας, για μείωση εκπομπής ρύπων
Σε μια κίνηση που έχει ήδη προκαλέσει συζητήσεις, η Ολλανδική κυβέρνηση ανακοίνωσε σχέδιο μείωσης των ορίων ταχύτητας κατά τη διάρκεια της ημέρας, με πρώτο στόχο τη μείωση της εκπομπής ρύπων και όχι, ...(περισσότερα)

S5 Box