ΑΠΟΨΕΙΣ

1996 - 2016: Από το ΠΑΣΟΚ του Κ. Σημίτη, στη Ν.Δ. του Κ. Καραμανλή και ξανά στο ΠΑΣΟΚ του Γ. Παπανδρέου και πάλι ξανά μανά στη Ν.Δ. του Α. Σαμαρά για να φτάσουμε ανεπιτυχώς στον ΣΥΡΙΖΑ του Α. Τσίπρα.


Τελικά στου κουφού Νοητικά, την πόρτα (της Βουλής των Ελλ-οίνων) όσο θέλεις βρόντα.
140.000 νεκροί, 150.000 ζωντανοί νεκροί, 200.000 ανάπηροι και 2.000.000 τραυματίες, νεότεροι συνήθως των 30 ετών (χάνουν ή καταστρέφουν την ζωή τους πριν καν γεννήσουν*) τα τελευταία 60 χρόνια καθώς βέβαια και 600 δις ευρώ πεταμένα - ματωμένα στην άσφαλτο... Έλεος !

* α) Το 2015 έκλεισε με 95.000 θανάτους και 60.000 γεννήσεις μόνον (αντί 120.000 γεννήσεις).
* β) Στην απογραφή του 2010 κατεγράφησαν 500.000 λιγότεροι Έλληνες.

''Είναι γενοκτονία Ηλίθιε'' !!!

ΙΑΒΕΡΗΣ

Περισσότερες Απόψεις

Η απόλυτη δυστυχία...
Η πιο ευτυχισμένη στιγμή στη ζωή ενός ανθρώπου είναι η γέννηση ενός παιδιού. Για κάποιους πιο τυχερούς, υπάρχει μια ακόμη πιο ευτυχισμένη στιγμή, είναι η γέννηση ενός εγγονιού. Η πιο τραγική στιγμή όμ...(περισσότερα)
Έξω από την Βουλή...
Τροχαίο έξω από την Βουλή... ...(περισσότερα)
«Τροχαία» Γενοκτονία (Μέρος Γ')
Το Χρονικό ενός προγραμματισμένου θανάτου-Φόνου του παιδιού (μας). Ο Μπαμπάς σε αυτόν τον συνδυασμό "μολότοφ" τι του δίνει να οδηγήσει; Μα το παλιό κουρέλι αυτοκίνητο της οικογένειας, για να "μάθει"&...(περισσότερα)

S5 Box