ΑΠΟΨΕΙΣ

Το ταμείο "Αλληλεγγύης" (700 εκατ. ευρώ "λέει" *) μπορεί να εξοικονομεί χρηματικούς πόρους (για άσκηση κοινωνικής υποστήριξης) μόνον από το ''ταμείο οδικής προστασίας'' λόγω μείωσης του κόστους των τροχαίων εγκληματικά δυστυχημάτων.

Δηλαδή όταν στο κοινόβιο των δρόμων και των πεζοδρομίων εμφανιστεί τελικά η ''καθ’ οδόν'' και ''επί τροχών'' κοινωνική κατανόηση των ''ελλοίνων'' με ήθος και σεβασμό στα Παιδιά τους, τότε και μόνον τότε θα υπάρξει η δυνατότητα υλοποίησης της ''Αλληλεγγύης'' και της ύπαρξης του κοινωνικού ταμείου της. Να θυμάστε ότι η διαφθορά είναι ευθέως ανάλογη της ''καθ’ οδόν'' ανομίας (έρευνα του Πανεπιστημίου του Ντάρμουθ).

* Από το υπερβάλλον πλεόνασμα (δηλαδή μεγαλύτερο από το 3,5% του ΑΕΠ) και ''λοιπά έσοδα'' (σιγά μη σκίσετε τις τσέπες του καλσόν σας).


ΙΑΒΕΡΗΣ
25 Μαΐου 2016

Περισσότερες Απόψεις

Ζώνη ασφαλείας στο πίσω κάθισμα
Οι πίσω επιβάτες (μετά από ένα τρακάρισμα) έχουν 7 (εφτά) φορές μεγαλύτερες πιθανότητες από τους μπροστινούς (επιβάτες), να εκτοξευθούν έξω από το αυτοκίνητο. ...(περισσότερα)
Ρώσικη ρουλέτα
Ξέρετε τι μου θυμίζουν πολλοί Παρουσιαστές των ειδήσεων και εκπομπών των τηλεοπτικών καναλιών της χώρας, όταν ανακοινώνουν και παρουσιάζουν τα καθημερινά σοβαρά έως ασήμαντα (τις περισσότερες φορές) θ...(περισσότερα)
Απόγνωση
Είναι αναγκαίο, επιβεβλημένο και ηθικά υποχρεωτικό για την Οικονομική Σωτηρία της Χώρας, να υπάρξει η Σωτηρία της Ζωής, της Ακεραιότητας και του ''Κοινωνικού Βιος'' των Ελλήνων που Χάνονται άδικα, συν...(περισσότερα)

S5 Box