ΑΠΟΨΕΙΣ

Τροχαίο έξω από την Βουλή...


Το τροχαίο σημειώθηκε στην κάθοδο της Βασιλίσσης Σοφίας το πρωί της Τρίτης (18/10). Να σημειωθεί ότι ο μοτοσυκλετιστής μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Γεννηματάς με 40 λεπτά καθυστέρηση, ενώ τις πρώτες βοήθειες του έδωσε ο γιατρός της Βουλής...

Για να σταματήσει το έγκλημα και η γενοκτονία που συντελείται καθημερινά στους ελληνικούς δρόμους, πρέπει η Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας να πάει στο Μαξίμου και να ζητήσει από τον εκάστοτε πρωθυπουργό να το πάρει πάνω του γιατί είναι μέγα εθνικό και πολιτικό ζήτημα. Τα πιο πολλά τροχαία ατυχήματα συμβαίνουν σε κατοικημένες περιοχές με ταχύτητες κάτω από 45 χλμ την ώρα. Και τα περισσότερα θύματα που αφήνουν την τελευταία τους πνοή στην άσφαλτο, είναι κάτω των 35 ετών.

ΙΑΒΕΡΗΣ

Περισσότερες Απόψεις

Χρόνος αντίδρασης
Κανένας μα κανένας δεν μπορεί να πιστέψει ότι ο χρόνος που χρειάζεται για να αντιδράσει σωστά (όχι απαραίτητα αποτελεσματικά) σε ένα σημαντικό, για την ακεραιότητα μας και την ζωή μας, οπτικό ερέθισμα...(περισσότερα)
TV και DVD σενάρια Οδικής Ασφάλειας;
Αληθινά Σενάρια, επί ασφάλτου, Δυστυχημάτων με πραγματικούς Πρωταγωνιστές τα θύματα (ολόκληρες οικογένειες) των "τροχαίων" και τους τραγικούς συγγενείς και φίλους, που βιώνουν τα φριχτά αυτά Αποτελέσμ...(περισσότερα)
Ταμείο
Το ταμείο "Αλληλεγγύης" (700 εκατ. ευρώ "λέει" *) μπορεί να εξοικονομεί χρηματικούς πόρους (για άσκηση κοινωνικής υποστήριξης) μόνον από το ''ταμείο οδικής προστασίας'' λόγω μείωσης του κόστους των τρ...(περισσότερα)

S5 Box