ΑΠΟΨΕΙΣ

Τροχαίο έξω από την Βουλή...


Το τροχαίο σημειώθηκε στην κάθοδο της Βασιλίσσης Σοφίας το πρωί της Τρίτης (18/10). Να σημειωθεί ότι ο μοτοσυκλετιστής μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Γεννηματάς με 40 λεπτά καθυστέρηση, ενώ τις πρώτες βοήθειες του έδωσε ο γιατρός της Βουλής...

Για να σταματήσει το έγκλημα και η γενοκτονία που συντελείται καθημερινά στους ελληνικούς δρόμους, πρέπει η Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας να πάει στο Μαξίμου και να ζητήσει από τον εκάστοτε πρωθυπουργό να το πάρει πάνω του γιατί είναι μέγα εθνικό και πολιτικό ζήτημα. Τα πιο πολλά τροχαία ατυχήματα συμβαίνουν σε κατοικημένες περιοχές με ταχύτητες κάτω από 45 χλμ την ώρα. Και τα περισσότερα θύματα που αφήνουν την τελευταία τους πνοή στην άσφαλτο, είναι κάτω των 35 ετών.

ΙΑΒΕΡΗΣ

Περισσότερες Απόψεις

Η μαγκιά στέλνει στον Τάφο...
Η μαγκιά στο δρόμο στέλνει τα Παιδιά, σε επίπεδο Γενοκτονίας, στους Τάφους. ...(περισσότερα)
For Ever
Βαρουφάκης οδηγός με δεμένο κράνος αλλά Τσακαλώτος συνοδηγός με κρανίο πλήρως απροστάτευτο ξεκίνησαν με μοτοσυκλέτα και βγήκαν από το ''Μαξίμου'' με κατεύθυνση το ''Πρώτο'' (!) ή κάποια ΜΕΘ. Εύγε...(περισσότερα)
«Τροχαία» Γενοκτονία (Μέρος Α')
Το Χρονικό ενός προγραμματισμένου θανάτου-Φόνου του παιδιού (μας). Ένα μωρό γεννιέται, ένας νέος Άνθρωπος, έρχεται στην οικογένεια. Τι διαδραματίζεται μπροστά στα μάτια του; Τι βλέπει;  Τι γράφε...(περισσότερα)

S5 Box