ΑΠΟΨΕΙΣ

Τροχαίο έξω από την Βουλή...


Το τροχαίο σημειώθηκε στην κάθοδο της Βασιλίσσης Σοφίας το πρωί της Τρίτης (18/10). Να σημειωθεί ότι ο μοτοσυκλετιστής μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Γεννηματάς με 40 λεπτά καθυστέρηση, ενώ τις πρώτες βοήθειες του έδωσε ο γιατρός της Βουλής...

Για να σταματήσει το έγκλημα και η γενοκτονία που συντελείται καθημερινά στους ελληνικούς δρόμους, πρέπει η Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας να πάει στο Μαξίμου και να ζητήσει από τον εκάστοτε πρωθυπουργό να το πάρει πάνω του γιατί είναι μέγα εθνικό και πολιτικό ζήτημα. Τα πιο πολλά τροχαία ατυχήματα συμβαίνουν σε κατοικημένες περιοχές με ταχύτητες κάτω από 45 χλμ την ώρα. Και τα περισσότερα θύματα που αφήνουν την τελευταία τους πνοή στην άσφαλτο, είναι κάτω των 35 ετών.

ΙΑΒΕΡΗΣ

Περισσότερες Απόψεις

ΛΕΑ: Λωρίδα Ελλοίνων Αλητών
  Η Λ.Ε.Α. (Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης) έχει μετατραπεί στην Πατρίδα μας σε Λωρίδα Ελλοίνων Αλητών. ...(περισσότερα)
Φτάνει πια!
Όμως θα έπρεπε και οι δύο να βροντοφωνάξουν στην Γενοκτονία που συντελείται κάθε μέρα, κάθε ώρα, κάθε στιγμή στην φονική Ελληνική και γεμάτη σφάλματα άσφαλτο. ...(περισσότερα)
Τυφλοί και Κουφοί
Το Ελληνικό Κράτος από τα 76 δις. ευρώ συνολικά ανείσπραχτες οφειλές μπαταχτσήδων, φοροκλεφτών, ανήθικων λεχριτών, θα μπορέσει τελικά να διεκδικήσει ''λέει'' το πολύ 9 δις. ευρώ για μια φορά και μόνο ...(περισσότερα)

S5 Box