ΑΠΟΨΕΙΣ

... σημαίνει ότι ξέρω να οδηγώ το όχημα μου με τέτοιον τρόπο, ώστε να μην εμπλέκομαι σε τροχαία δυστυχήματα.

Δηλαδή, έχοντας πλήρη επίγνωση των κινδύνων και δυσκολιών που καραδοκούν στους δρόμους, έχοντας συνειδητοποιήσει ότι το πιο πολύτιμο μας αγαθό, η Ζωή, η ακεραιότητα των παιδιών μας και η δική μας κινδυνεύουν να χαθούν ανόητα και απρόβλεπτα μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου και τέλος έχοντας κατανοήσει και πιστέψει πλήρως στις οδηγικές και (όχι μόνο) αδυναμίες μας, προσαρμοζόμαστε σε αυτές τις υπαρκτές τραγικά θανατηφόρες συνθήκες και οδηγούμε (συνοδηγούμε, περπατάμε) με απόλυτη συγκέντρωση, προσοχή και με χαμηλές (σε σχέση με τις συνθήκες που επικρατούν) ταχύτητες με τεράστιο σεβασμό για το πιο "φριχτό" που καθημερινά αλύπητα μας αφανίζει και μας βυθίζει στην πιο βαθιά και χωρίς γυρισμό Δυστυχία!

Περισσότερες Απόψεις

Αύξηση διοδίων
Ναι όπου υπάρχει ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ ΑΣΦΑΛΗΣ με προδιαγραφές κλειστού αυτοκινητόδρομου, με κεντρικό στηθαίο (χωρίς "μετωπικές") και δύο (2) + λωρίδα ασφαλείας εκατέρωθεν.  Όχι όπου υπάρχει ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΜΦΟΡ...(περισσότερα)
Τι φταίει;
Τα ατυχήματα δε γίνονται επειδή ο Έλληνας δεν ξέρει να οδηγεί, αλλά επειδή δεν ξέρει ότι δεν ξέρει να οδηγεί. ...(περισσότερα)
Ταμείο
Το ταμείο "Αλληλεγγύης" (700 εκατ. ευρώ "λέει" *) μπορεί να εξοικονομεί χρηματικούς πόρους (για άσκηση κοινωνικής υποστήριξης) μόνον από το ''ταμείο οδικής προστασίας'' λόγω μείωσης του κόστους των τρ...(περισσότερα)

S5 Box