ΑΠΟΨΕΙΣ

Οι πίσω επιβάτες (μετά από ένα τρακάρισμα) έχουν 7 (εφτά) φορές μεγαλύτερες πιθανότητες από τους μπροστινούς (επιβάτες), να εκτοξευθούν έξω από το αυτοκίνητο.

Σε μία βίαιη σύγκρουση πρώτα βγαίνουν οι πίσω από τα τζάμια σκοτώνοντας, σε επίπεδο μακριάς γαϊδούρας, τους μπροστινούς.
Σε ένα τρακάρισμα με 80χλμ την ώρα θα σε σκοτώσει ο πίσω επιβάτης (πχ. ο ''κουμπάρος'' των 80 κιλών, στο πίσω κάθισμα χ 80χιλ την ώρα = 6.400 κιλά), είτε φοράς ζώνη, είτε δεν φοράς ζώνη.

''ΙΑΒΕΡΗΣ''

Περισσότερες Απόψεις

Δημοσιογράφοι
Οι Δημοσιογράφοι στην αρχή της καριέρας τους μιλάνε πολύ για αυτά που δεν ξέρουν(!) δηλαδή ότι δεν ξέρουν να οδηγούν και να κυκλοφορούν με ασφάλεια, ότι δεν ξέρουν να φυλάγονται από οδικούς κινδύνους,...(περισσότερα)
20 Χρόνια στου κουφού ''όσο θέλεις βρόντα''
1996 - 2016: Από το ΠΑΣΟΚ του Κ. Σημίτη, στη Ν.Δ. του Κ. Καραμανλή και ξανά στο ΠΑΣΟΚ του Γ. Παπανδρέου και πάλι ξανά μανά στη Ν.Δ. του Α. Σαμαρά για να φτάσουμε ανεπιτυχώς στον ΣΥΡΙΖΑ του Α. Τσίπρα. ...(περισσότερα)
Ο Rossi ή εσείς;
Η μέση ταχύτητα πτώσης των κορυφαίων πιλότων-αναβατών σε αγώνες Moto GP,  του παγκόσμιου πρωταθλήματος μοτοσικλετών ΔΕΝ ξεπερνάει, σε ποσοστό 90%, τα 85-95km/h και βέβαια σε κλειστές πάντα στροφέ...(περισσότερα)

S5 Box