ΑΠΟΨΕΙΣ

Οι πίσω επιβάτες (μετά από ένα τρακάρισμα) έχουν 7 (εφτά) φορές μεγαλύτερες πιθανότητες από τους μπροστινούς (επιβάτες), να εκτοξευθούν έξω από το αυτοκίνητο.

Σε μία βίαιη σύγκρουση πρώτα βγαίνουν οι πίσω από τα τζάμια σκοτώνοντας, σε επίπεδο μακριάς γαϊδούρας, τους μπροστινούς.
Σε ένα τρακάρισμα με 80χλμ την ώρα θα σε σκοτώσει ο πίσω επιβάτης (πχ. ο ''κουμπάρος'' των 80 κιλών, στο πίσω κάθισμα χ 80χιλ την ώρα = 6.400 κιλά), είτε φοράς ζώνη, είτε δεν φοράς ζώνη.

''ΙΑΒΕΡΗΣ''

Περισσότερες Απόψεις

Το ψυχογράφημα των ''Ελλοίνων'' οδηγών...
Να σταματήσουν τα οριζόντια, άδικα, φορολογικά χαράτσια κατά παντός πολίτη και να έρθουν κάθετα σκληρά μέτρα κατά παντός αλήτη! ...(περισσότερα)
Η ώρα του Πρωθυπουργού
Επιτέλους ήρθε (;) η ηθικά ποθητή και κοινωνικά αναγκαία Ώρα, που ο Πρωθυπουργός της Χώρας θα ενημερώνει μέσω των ΜΜΕ τους Έλληνες και έτσι θα τους ευαισθητοποιεί πάνω στα Ζωτικής Σημασίας Εθνικά Θέμα...(περισσότερα)
Ταξί και Ζώνες ασφαλείας...
Προτιμώ να ανοίξετε θέμα (για την ζώνη ασφαλείας) από το να ανοίξουμε Τάφους. Λειτουργήστε σαν πρότυπα για την ασφάλεια την δική σας και των συνοδηγών-πελατών σας. ...(περισσότερα)

S5 Box