ΑΠΟΨΕΙΣ

Οι πίσω επιβάτες (μετά από ένα τρακάρισμα) έχουν 7 (εφτά) φορές μεγαλύτερες πιθανότητες από τους μπροστινούς (επιβάτες), να εκτοξευθούν έξω από το αυτοκίνητο.

Σε μία βίαιη σύγκρουση πρώτα βγαίνουν οι πίσω από τα τζάμια σκοτώνοντας, σε επίπεδο μακριάς γαϊδούρας, τους μπροστινούς.
Σε ένα τρακάρισμα με 80χλμ την ώρα θα σε σκοτώσει ο πίσω επιβάτης (πχ. ο ''κουμπάρος'' των 80 κιλών, στο πίσω κάθισμα χ 80χιλ την ώρα = 6.400 κιλά), είτε φοράς ζώνη, είτε δεν φοράς ζώνη.

''ΙΑΒΕΡΗΣ''

Περισσότερες Απόψεις

Εισπραξιμότητα
''Αυτό'' που, εκτός της προστασίας της Ανθρώπινης Ζωής και Ακεραιότητας, θα ''γεμίσει'' τα κοινωνικά ταμεία της χώρας Δεν είναι η εισπραξιμότητα των προστίμων για πταίσματα, αταξίες και παραβάσεις του...(περισσότερα)
Φτάνει πια!
Όμως θα έπρεπε και οι δύο να βροντοφωνάξουν στην Γενοκτονία που συντελείται κάθε μέρα, κάθε ώρα, κάθε στιγμή στην φονική Ελληνική και γεμάτη σφάλματα άσφαλτο. ...(περισσότερα)
Τι φταίει;
Τα ατυχήματα δε γίνονται επειδή ο Έλληνας δεν ξέρει να οδηγεί, αλλά επειδή δεν ξέρει ότι δεν ξέρει να οδηγεί. ...(περισσότερα)

S5 Box