ΑΠΟΨΕΙΣ

Οι πίσω επιβάτες (μετά από ένα τρακάρισμα) έχουν 7 (εφτά) φορές μεγαλύτερες πιθανότητες από τους μπροστινούς (επιβάτες), να εκτοξευθούν έξω από το αυτοκίνητο.

Σε μία βίαιη σύγκρουση πρώτα βγαίνουν οι πίσω από τα τζάμια σκοτώνοντας, σε επίπεδο μακριάς γαϊδούρας, τους μπροστινούς.
Σε ένα τρακάρισμα με 80χλμ την ώρα θα σε σκοτώσει ο πίσω επιβάτης (πχ. ο ''κουμπάρος'' των 80 κιλών, στο πίσω κάθισμα χ 80χιλ την ώρα = 6.400 κιλά), είτε φοράς ζώνη, είτε δεν φοράς ζώνη.

''ΙΑΒΕΡΗΣ''

Περισσότερες Απόψεις

Εξοπλισμός... Νου
Τα πιο πολλά Τροχαία Δυστυχήματα συμβαίνουν σε κατοικημένες περιοχές με ταχύτητες κάτω από 50 χιλιόμετρα την ώρα. ...(περισσότερα)
ΚΟΚ = Απαξίωση της ανθρώπινης ζωής
Ο ΚΟΚ απαξιώνει την ανθρώπινη ζωή, λέγοντας στον κάθε Έλληνα ότι η ζωή του είναι ήσσονος σημασίας σε σχέση με τα λεφτά του. ...(περισσότερα)
Ο Rossi ή εσείς;
Η μέση ταχύτητα πτώσης των κορυφαίων πιλότων-αναβατών σε αγώνες Moto GP,  του παγκόσμιου πρωταθλήματος μοτοσικλετών ΔΕΝ ξεπερνάει, σε ποσοστό 90%, τα 85-95km/h και βέβαια σε κλειστές πάντα στροφέ...(περισσότερα)

S5 Box