ΑΠΟΨΕΙΣ

Οι πίσω επιβάτες (μετά από ένα τρακάρισμα) έχουν 7 (εφτά) φορές μεγαλύτερες πιθανότητες από τους μπροστινούς (επιβάτες), να εκτοξευθούν έξω από το αυτοκίνητο.

Σε μία βίαιη σύγκρουση πρώτα βγαίνουν οι πίσω από τα τζάμια σκοτώνοντας, σε επίπεδο μακριάς γαϊδούρας, τους μπροστινούς.
Σε ένα τρακάρισμα με 80χλμ την ώρα θα σε σκοτώσει ο πίσω επιβάτης (πχ. ο ''κουμπάρος'' των 80 κιλών, στο πίσω κάθισμα χ 80χιλ την ώρα = 6.400 κιλά), είτε φοράς ζώνη, είτε δεν φοράς ζώνη.

''ΙΑΒΕΡΗΣ''

Περισσότερες Απόψεις

Οικονομική Διαπραγμάτευση
Στέφθηκε από επιτυχία η διαπραγμάτευση της Ελληνικής Κυβέρνησης με τους Εταίρους - Δανειστές μας, καθώς εγκρίθηκε η αποταμίευση των 2 + 10 δις ευρώ ''και'' για την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών (με τ...(περισσότερα)
Για τον Περιφερειακό Θεσσαλονίκης
Η περιφερειακή οδός της Θεσσαλονίκης δεν είναι και από τους καλύτερους δρόμους στην Ελλάδα. Είναι γνωστό αυτό. Το κυριότερο πρόβλημα είναι όμως στο μυαλό αυτών των ανθρώπων που ταξιδεύουν. ...(περισσότερα)
Με άπειρη υποκρισία τα ΜΜΕ και ο πολιτικο-κομματικός χώρος αναφέρονται με ανησυχία "λέει" "σαν γνήσιες κατίνες" στις πυρκαγιές (όπως και στα ναυάγια, στις πλημμύρες, στις κατολισθήσεις κλπ.) με εκτετα...(περισσότερα)

S5 Box