ΑΠΟΨΕΙΣ

Ναι όπου υπάρχει ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ ΑΣΦΑΛΗΣ με προδιαγραφές κλειστού αυτοκινητόδρομου, με κεντρικό στηθαίο (χωρίς "μετωπικές") και δύο (2) + λωρίδα ασφαλείας εκατέρωθεν. 

Όχι όπου υπάρχει ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΜΦΟΡΑ ΑΝΑΣΦΑΛΗΣ με προδιαγραφές αναπηρίας και δυστυχίας όπως Κορίνθου-Πατρών, Μαλιακού, Τέμπη, Παντελεήμων κλπ.

Σε αυτά τα τμήματα μάλιστα θα έλεγα ότι θα έπρεπε υποχρεωτικά να γίνεται "επιστροφή χρημάτων" για ψυχική οδύνη από τον ΤΡΟΜΟ που περνάνε οι πολίτες της χώρας σε αυτές τις καρμανιόλες.

Ένα αναψυκτικό "καλοί" μου άνθρωποι ή ένα καφεδάκι με λίγο δροσερό νερό, προσφορά της ασυνείδητης και αδιάφορης πολιτείας για τους "ΖΩΝΤΕΣ επικίνδυνα" μελλοθάνατους πολίτες της.

Έτσι για να πάει ο κόμπος, της φρίκης και της τρομάρας που ζούμε σε αυτούς τους χώρους εκτέλεσης, κάτω!!

 

ΙΑΒΕΡΗΣ

Περισσότερες Απόψεις

Ο Rossi ή εσείς;
Η μέση ταχύτητα πτώσης των κορυφαίων πιλότων-αναβατών σε αγώνες Moto GP,  του παγκόσμιου πρωταθλήματος μοτοσικλετών ΔΕΝ ξεπερνάει, σε ποσοστό 90%, τα 85-95km/h και βέβαια σε κλειστές πάντα στροφέ...(περισσότερα)
Μαρκουίζος (Ιαβέρης) Κωνσταντίνος: Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος Βόρειου Τομέα Αθηνών
O Κωνσταντίνος Μαρκουίζος (Ιαβέρης) εντάσσεται ως Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος Βόρειου Τομέα Αθηνών στον συνδυασμό «Αττική Μπροστά», του Υποψήφιου Περιφερειάρχη Αττικής Νίκου Χαρδαλιά, εστιά...(περισσότερα)
Απόγνωση
Είναι αναγκαίο, επιβεβλημένο και ηθικά υποχρεωτικό για την Οικονομική Σωτηρία της Χώρας, να υπάρξει η Σωτηρία της Ζωής, της Ακεραιότητας και του ''Κοινωνικού Βιος'' των Ελλήνων που Χάνονται άδικα, συν...(περισσότερα)

S5 Box