ΑΠΟΨΕΙΣ

Ό,τι κινείται στους Δημόσιους Χώρους, Δρόμους, Πεζοδρόμια, Πλατείες, Εθνικά Δίκτυα, Επαρχιακές Οδούς κλπ. όπου και εκτίθεται σε δημόσια θέαση η παραβατικότητα-εγκληματικότητα του, να τιμωρείται πάραυτα και αυτόφωρα, χωρίς εισαγγελική εντολή, από τα αρμόδια εκτελεστικά όργανα.

Έτσι κάθε κακουργηματική οδικά πράξη υπονόμευσης και απαξίωσης της ανθρώπινης ζωής, ακεραιότητας, αξιοπρέπειας και ''βιος'' αυτόματα να καταστέλλεται με κάθε νόμιμο τρόπο: Σύλληψη με χειροπέδες, κράτηση, κοινωνική εκπαίδευση, κοινωνικές υπηρεσίες, δωρεά αίματος και ζωτικών οργάνων, φυλάκιση, έλεγχος φορολογικός - ασφαλιστικός - χρεών στο δημόσιο, πρόστιμα εξοντωτικά (χωρίς εκπτώσεις), διακοπή ρεύματος και νερού, τοποθέτηση ''αυτοκόλλητου'' στο όχημα, κατάσχεση αυτοκινήτου και περιουσιακών στοιχείων, πιθανότητα απόλυσης από την εργασία του, αφαίρεση διπλώματος, Δικαιώματος Ψήφου και ανθρωπιστικής βοήθειας και τέλος Δημόσια Διαπόμπευση (ΜΜΕ)!

 

ΙΑΒΕΡΗΣ

Περισσότερες Απόψεις

Ταξί και Ζώνες ασφαλείας...
Προτιμώ να ανοίξετε θέμα (για την ζώνη ασφαλείας) από το να ανοίξουμε Τάφους. Λειτουργήστε σαν πρότυπα για την ασφάλεια την δική σας και των συνοδηγών-πελατών σας. ...(περισσότερα)
Δεν σας απασχολεί;
Η Γενοκτονία, η μείωση πληθυσμού, η Χώρα γερόντων ΔΕΝ σας απασχολεί; ...(περισσότερα)
Ευτυχώς...
Κανείς δεν πιστεύει ότι θα του συµβεί ατύχηµα. Πιστεύετε ότι αύριο κάποιος από εµάς µπορεί να µην είναι ζωντανός; Το ξέρετε; Το υπογράφετε; Εγώ δεν το υπογράφω. ...(περισσότερα)

S5 Box