SAFETY FIRST

Η Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής, βεβαίωσε πως κατά τη διάρκεια του Ιουνίου καταγράφηκαν 19.562 παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και 538 τροχαία ατυχήματα, με 12 νεκρούς.

Η μηνιαία ενημέρωση της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής, περιλάμβανε την καταγραφή για το τροχαία ατυχήματα, καθώς και τις παραβάσεις του ΚΟΚ, που σημειώθηκαν στο Νομό Αττικής.

Σύμφωνα με τα στατιστικά δεδομένα που δημοσιεύτηκαν λοιπόν, στην Αττική καταγράφηκαν 538 τροχαία. Τα 12 εξ αυτών ήταν θανατηφόρα, έχοντας ισάριθμους νεκρούς, ενώ σε 20 τροχαία είχαμε 21 σοβαρούς τραυματισμούς.

Ακόμη, στον Νομό Αττικής σημειώθηκαν 506 ατυχήματα στα οποία, υπήρξαν 584 ελαφρά τραυματίες.

Ως κυριότερα αίτια, πάντα με βάση την καταγραφή της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής, θεωρούνται η απρόσεκτη οδήγηση, η παραβίαση πινακίδων που ρυθμίζουν την κίνηση και η παράβαση κανόνων κυκλοφορίας από πεζούς.

Όπως τονίζεται, σε πολλές περιπτώσεις ατυχημάτων με δίκυκλα, η μη χρήση κράνους, επέφερε μεγαλύτερο τραυματισμό σε αναβάτες (οδηγούς ή επιβάτες).

Όσον αφορά στις παραβάσεις, αυτές κατά τον Ιούνιο έφτασαν στις 19.652, με 869 να είναι σε βαθμό πλημμελήματος.

Οι περισσότερες παραβάσεις (2.294) αφορούσαν στο όριο ταχύτητας, ενώ σε 1.041 περιπτώσεις σημειώθηκε η μη χρήση κράνους και σε 859, η μη χρήση ζώνης.

Ακόμη, καταγράφηκαν 477 παραβάσεις για χρήση κινητού κατά την οδήγηση, 225 για παραβίαση κόκκινου σηματοδότη και 214 παραβάσεις για οδήγηση υπό επήρεια αλκοόλ (37 εκ των οποίων ήταν σε βαθμό πλημμελήματος).

Σε 41 περιπτώσεις, οι οδηγοί ελέγχθηκαν για επικίνδυνους ελιγμούς.

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Περισσότερα Safety First

Φθορά ελαστικών και η αναγνώρισή της
Η αναγνώριση της φθοράς στα ελαστικά παίζει σημαντικό ρόλο για τη σωστή στιγμή αντικατάστασής τους - Διαβάστε ποιοι παράγοντες πρέπει να ληφθούν υπ' όψιν. ...(περισσότερα)
Ένα video για την ασφάλεια των ποδηλατών
Παρακολουθήστε ένα video που εστιάζει στην ασφάλεια των ποδηλατών και σε όσα θα ήταν καλό να προσέχουν οι οδηγοί αυτοκινήτων κατά την κίνησή τους εντός αστικού ιστού. ...(περισσότερα)
Ανησυχητικός ο αριθμός των θανάτων σε ατυχήματα μεμονωμένων οχημάτων
Περίπου το 1/3 των θανάτων στους δρόμους της Ευρώπης οφείλεται σε ατυχήματα που συμβαίνει με αυτοκίνητα ή μοτοσικλέτες που ενεπλάκησαν μόνα τους σε κάποιο ατύχημα (π.χ. πτώση μοτοσικλέτας ή έξοδος από...(περισσότερα)
Βρυξέλλες: Μείωση συγκρούσεων στο κέντρο της πόλης
Οι πρόσφατες αλλαγές στο κυκλοφοριακό σύστημα της πρωτεύουσας του Βελγίου, έχουν ήδη αποφέρει θετικά αποτελέσματα. ...(περισσότερα)
Περί ασφάλειας των πεζών
Οι πεζοί αποτελούν μια από τις πιο "ευπαθείς" ομάδες ατόμων που κινούνται στους δρόμους και δυστυχώς τα στατιστικά δεδομένα δείχνουν πως οι θάνατοί τους έχουν αυξηθεί πολύ τα τελευταία χρόνια. ...(περισσότερα)
Η μείωση των θανάτων δεν είναι αρκετή, σύμφωνα με το ETSC
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσίευσε νέα δεδομένα, αναφορικά με τους θανάτους στους δρόμους της Ευρώπης για το 2016. ...(περισσότερα)
Υπέρ του ελέγχου στοιχείων μέσω κάμερας οι περισσότεροι Βρετανοί οδηγοί
Η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών, είναι υπέρ του ελέγχου μέσω κάμερας στους δρόμους, στοιχείων όπως αν το αυτοκίνητο είναι ασφαλισμένο και έχει περάσει τον απαραίτητο τεχνικό έλεγχο ή αν έχουν πληρ...(περισσότερα)
Δείτε στο video τι συμβαίνει όταν δε φοράμε ζώνη ασφαλείας
Έχουμε πει πολλές φορές ότι πρέπει να χρησιμοποιούμε ζώνη ασφαλείας, είτε καθόμαστε στα εμπρός είτε στα πίσω καθίσματα. ...(περισσότερα)
Ολλανδία: Αύξηση 25% στους θανάτους από τροχαία ατυχήματα
Οι απώλειες από τροχαία ατυχήματα δεν είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο, όπως πιστοποιεί η αύξηση των θανάτων στους Ολλανδικούς δρόμους. ...(περισσότερα)
Στη σωστή κατεύθυνση η υιοθέτηση ορίου ταχύτητας 30 χλμ./ώρα
Ελληνική έρευνα δείχνει πως η μείωση του ορίου ταχύτητας εντός πόλεων στα 30 χλμ./ώρα, όχι μόνο δεν προκαλεί επιπλέον προβλήματα, αλλά έχει θετικό αντίκτυπο σε πολλούς τομείς. ...(περισσότερα)

S5 Box