SAFETY FIRST

Σύμφωνα με μετρήσεις σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το 2019, η Σουηδία ήταν η χώρα με το μικρότερο αριθμό θανάτων, με την Ελλάδα να βρίσκεται χαμηλά στη λίστα.

Τα στατιστικά δεδομένα για τα τροχαία ατυχήματα στους δρόμους της Ευρωπαϊκής Ένωσης, προέρχονται από τον ACEA (Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων).

Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας, πιο "ασφαλής" χώρα από πλευράς Οδικής Ασφάλειας για το 2019 ήταν η Σουηδία, με 221 θύματα (22 ανά 1 εκατομμύριο κατοίκων), αριθμό που συνιστά μείωση 31,8% σε σύγκριση με το 2018.

Πίσω από τη Σουηδία βρέθηκε η Ιρλανδία (29 θύματα ανά 1 εκατομμύριο κατοίκων), ενώ την τριάδα των χωρών με τα λιγότερα θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα, συμπληρώνει η Μάλτα (32 θύματα ανά εκατομμύριο κατοίκων)

Όσον αφορά στη χώρα μας, η Ελλάδα βρίσκεται αρκετά πιο κάτω, με 65 θανάτους ανά 1 εκατομμύριο κατοίκων, ξεπερνώντας τις Λιθουανία, Λετονία, Κροατία, Πολωνία, Βουλγαρία, Ρουμανία.

Πέραν των θυμάτων ανά εκατομμύριο κατοίκων, μια μορφή μέτρησης που θεωρείται αξιόπιστη, είναι αυτή των θυμάτων ανά χιλιόμετρο, στους δρόμους της εκάστοτε χώρας.

Τέλος, να τονίσουμε πως οι μετρήσεις του 2020 και 2021, αναμένονται σαφώς μειωμένες λόγω της πανδημίας και ως εκ τούτου, δε θα αποτελέσουν αντιπροσωπευτικό δείγμα της πορείας που έχει η Οδική Ασφάλεια στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Περισσότερα Safety First

MobileKids 2017
Η ευαισθησία της Daimler και κατά συνέπεια της Mercedes-Benz σχετικά με την Οδική Ασφάλεια είναι δεδομένη, γεγονός που πιστοποιείται και από την πρωτοβουλία "MobileKids" που πραγματοποιείται στη Γερμα...(περισσότερα)
Euro NCAP: Επεξήγηση των τεστ
Σε αυτό το άρθρο, θα παρέχουμε μια επεξήγηση των δοκιμασιών που περνούν τα συστήματα ασφαλείας των αυτοκινήτων, για την καλύτερη αξιολόγησή τους. ...(περισσότερα)
Φεβρουάριος: Οι παραβάσεις κατά το πρώτο δεκαπενθήμερο στην Αττική
Η Τροχαία έδωσε στη δημοσιότητα τον αριθμό των παραβάσεων που βεβαιώθηκαν στην Αττική, κατά τις πρώτες ημέρες του Φεβρουαρίου. ...(περισσότερα)
Φρανκφούρτη: Όριο ταχύτητας 20 χλμ./ώρα εντός πόλης
Τους τελευταίους μήνες, η Φρανκφούρτη της Γερμανίας έχει αποκτήσει σε ορισμένα σημεία εντός πόλης, όρια ταχύτητας που περιορίζονται στα 20 χλμ./ώρα. ...(περισσότερα)
Η μείωση των ορίων ταχύτητας κάνει τους ανθρώπους πιο ευγενικούς
Αυτή την ενδιαφέρουσα άποψη ανέπτυξε κάτοικος σε χωριό της Ουαλίας, όπου δοκιμάστηκε το όριο ταχύτητας 20 μιλίων/ώρα (32 χλμ./ώρα). ...(περισσότερα)
Παρίσι: Προς αύξηση στο κόστος των θέσεων parking για SUV με φόντο την Οδική Ασφάλειας
Οι κάτοικοι του Παρισιού αναμένεται να ψηφίσουν αύξηση στο κόστος για μια θέση parking ενός SUV στην Πόλη του Φωτός, αφού μεταξύ άλλων, ο όγκος των συγκεκριμένων αυτοκινήτων προκαλεί κίνδυνο για άλλου...(περισσότερα)
Αυτοκίνητα που επικοινωνούν μεταξύ τους;
Μπορεί ο τίτλος να περιγράφει ένα σενάριο που φαντάζει μακρινό, όμως η πραγματικότητα είναι διαφορετική... ...(περισσότερα)
Οι νέοι κανόνες ασφάλειας θα επιφέρουν μείωση στις οθόνες αφής
Η αλλαγή των κανονισμών στη διαδικασία αξιολόγησης του Euro NCAP, με φόντο τη βελτίωση της Οδικής Ασφάλειας, συνδέεται με την αύξηση στα κουμπιά ή τους διακόπτες και την αντίστοιχη μείωση στις οθόνες ...(περισσότερα)
Αυτόνομη αλλαγή λωρίδας: Οι οδηγοί είναι υπεύθυνοι σε περίπτωση ατυχήματος
Η ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης συνεχίζεται, οπότε η θέσπιση της κατάλληλης νομοθεσίας κρίνεται αναγκαία, καθώς προκύπτουν νέα δεδομένα που χρήζουν αποσαφήνισης. ...(περισσότερα)
Ιταλία: Αντιδράσεις για το όριο ταχύτητας 30 χλμ/ώρα
Η υιοθέτηση ανώτατου ορίου ταχύτητας 30 χλμ./ώρα σε αστικές περιοχές συνεχίζεται, με πιο πρόσφατο παράδειγμα την Μπολόνια της Ιταλίας, όπου πάντως δεν έλειψαν οι αντιδράσεις. ...(περισσότερα)

S5 Box