SAFETY FIRST

Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και η Περιφέρεια Αττικής, ανακοίνωσαν την έναρξη έργων υποδομής, για βελτίωση της ασφάλειας στο οδικό δίκτυο.

Όπως ανακοίνωσε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, πριν από λίγες ημέρες υπογράφηκε δανειακή σύμβαση 450 εκατομμυρίων ευρώ μεταξύ της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων και της Εγνατίας Οδού ΑΕ, με φόντο το "Πρόγραμμα Επεμβάσεων Βελτίωσης Οδικής Ασφάλειας".

Το συγκεκριμένο, που εντάσσεται στο επιχειρησιακό πρόγραμμα "Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας", έχει ως βάση το αποτέλεσμα μελετών που διενεργήθηκαν από την Εγνατία Οδό. Όπως έγινε γνωστό, συνολικά πραγματοποιήθηκαν 60 μελέτες, για όλες τις Περιφέρειες και Περιφερειακές Ενότητες της χώρας. Αυτές αφορούσαν σε οδικά τμήματα μήκους 15.000 χιλιομέτρων, εκ των οποίων τα 4.200 σε εθνική οδό και τα 10.800, σε περιφερειακές οδούς. Από τις μελέτες, προέκυψαν 7.000 επικίνδυνες θέσεις, κατά μήκος 2.500 χιλιομέτρων σε 80 οδικούς άξονες της χώρας.

Στο πλαίσιο του Προγράμματος Επεμβάσεων Βελτίωσης Οδικής Ασφάλειας, θα γίνουν μικρές κατασκευαστικές παρεμβάσεις, όπως αναβάθμιση ή αντικατάσταση εξοπλισμού (διαγράμμιση, σήμανση, μονάδες για απόσβεση ενέργειας κ.α.), βελτιώσεις υποδομών (νέοι ασφαλτοτάπητες, έργα αποχέτευσης, διαπλάτυνση οδών κ.α.), ενώ θα δημιουργηθούν και νέοι ισόπεδοι κόμβοι.

Ακόμη, η Περιφέρεια Αττικής ανακοίνωσε την έναρξη εργασιών για βελτίωση της οδικής ασφάλειας στην Παραλιακή λεωφόρο, η οποία θα πραγματοποιηθεί μέσω της Διεύθυνσης Διαχείρισης Μητροπολιτικών Υποδομών. Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, θα υπάρξουν εργασίες άρσης επικινδυνότητας σε 100 σιδηροϊστούς ηλεκτρικού φωτισμού στην περιοχή της Βουλιαγμένης, στις οδούς Αθηνάς (κατεύθυνση προς Αθήνα) και Αλκυονιδών (κατεύθυνση προς Βάρκιζα).

Αυτό που διαπιστώθηκε, ήταν πως λόγω επιχώσεων στις νησίδες μεταξύ των δύο λωρίδων, τμήματα από τις κολώνες φωτισμού έχουν θαφτεί στο έδαφος, γεγονός που προκαλεί συσσώρευση υδάτων και διάβρωση των ιστών στη βάση της εκάστοτε κολώνας. Το παραπάνω, επηρεάζει την ευστάθεια που έχουν οι κολώνες, οπότε αυξάνεται η πιθανότητα να πέσουν στο έδαφος σε περίπτωση ισχυρών ανέμων. Η ανακατασκευή των βάσεων των ιστών και εν συνεχεία αντικατάστασή τους έχει ξεκινήσει, με τον προϋπολογισμό του έργου να ανέρχεται στα 1,5 εκατομμύρια ευρώ.

Επιπλέον, ανακοινώθηκε πως με έργο προϋπολογισμού 37 εκατομμυρίων ευρώ, το οποίο θα λάβει σύντομα μορφή σύμβασης, θα υπάρξει και επιπλέον τοποθέτηση φωτιστικών σωμάτων τεχνολογίας LED.

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Περισσότερα Safety First

Στη Νορβηγία το βραβείο Οδικής Ασφάλειας για το 2025
Η Νορβηγία κατέκτησε το διεθνές βραβείο “Road Safety Performance Index” (PIN) για το 2025, ως αναγνώριση της επιτυχημένης πολιτικής μείωσης θανάτων από τροχαία ατυχήματα. ...(περισσότερα)
Δωρεάν Σεμινάριο Οδικής Συμπεριφοράς στο Μεσολόγγι
Tο επόμενο δωρεάν Σεμινάριο Οδικής Συμπεριφοράς από την Σχολή Ασφαλούς Οδήγησης "Ιαβέρης", θα διεξαχθεί στο Μεσολόγγι την Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2019. ...(περισσότερα)
Δείτε στο video τι συμβαίνει όταν δε φοράμε ζώνη ασφαλείας
Έχουμε πει πολλές φορές ότι πρέπει να χρησιμοποιούμε ζώνη ασφαλείας, είτε καθόμαστε στα εμπρός είτε στα πίσω καθίσματα. ...(περισσότερα)
Θερμοπληξία: Μια συχνή αιτία θανάτου για τα μικρά παιδιά
Μπορεί να μην είναι η πιο συχνή αιτία θανάτου, ωστόσο η θερμοπληξία είναι μία από τις πολλές αιτίες θανάτου για μικρά παιδιά που βρίσκονται για αρκετή ώρα σε παρκαρισμένα αυτοκίνητα, όταν ο καιρός είν...(περισσότερα)
Ελλάδα: Αύξηση νεκρών και τροχαίων ατυχημάτων το 2022
Οι στατιστικές αποκαλύπτουν πως τα τροχαία ατυχήματα, καθώς και οι νεκροί στους ελληνικούς δρόμους κατά τη διάρκεια του 2022, παρουσίασαν αριθμητική άνοδο σε σύγκριση με το 2021. ...(περισσότερα)
Οι Η.Π.Α. επενδύουν στην αυτόνομη οδήγηση
Ο χαμός ανθρώπων στους δρόμους αντιμετωπίζεται πολύ σοβαρά από τις κυβερνήσεις των προηγμένων κρατών του κόσμου και στις Η.Π.Α., η Οδική Ασφάλεια είναι ένας τομέας που χρίζει ιδιαίτερης προσοχής και μ...(περισσότερα)
Ελλάδα: Στην τετράδα των πιο επικίνδυνων Ευρωπαϊκών χωρών για οδήγηση
Η χώρα μας ξεχωρίζει για ακόμη μια φορά με αρνητικό τρόπο όσον αφορά στο επίπεδο Οδικής Ασφάλειας, αφού κατατάσσεται μεταξύ των πιο επικίνδυνων στην Ευρώπη. ...(περισσότερα)
Κάλεσμα για υποχρεωτικά alcohol interlocks
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα νέας έρευνας για την Ευρωπαϊκή Ένωση, περισσότεροι από 5000 θάνατοι από τροχαία ατυχήματα έχουν ως αιτία την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ. ...(περισσότερα)
Ηνωμένο Βασίλειο: Εξετάσεις κάθε 5 χρόνια επιθυμούν οι οδηγοί άνω των 60 ετών
Η πλειοψηφία των οδηγών ηλικίας άνω των 60 ετών, συμφωνεί με την επανεξέταση ικανοτήτων κάθε 5 χρόνια μετά από την ανανέωση της άδειας οδήγησης, όπως αποδεικνύει έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο Ηνωμέν...(περισσότερα)
Έρευνα στις Η.Π.Α. για τη χρήση πίσω ζώνης ασφαλείας
Όπως προέκυψε από έρευνα στις Η.Π.Α., οι ενήλικες δε φορούν πάντοτε ζώνη στο πίσω κάθισμα των αυτοκινήτων.Όπως προέκυψε από έρευνα στις Η.Π.Α., οι ενήλικες δε φορούν πάντοτε ζώνη στο πίσω κάθισμα των ...(περισσότερα)

S5 Box