SAFETY FIRST

Μια σκληρή τιμωρία επεφύλαξε Γερμανός αστυνομικός, προς τους περίεργους οδηγούς οι οποίοι σταματούσαν σε σημείο που έγινε θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα, για να φωτογραφίσουν το "θέαμα".

Πολλοί από εσάς θα έχετε βρεθεί σε δρόμο με μποτιλιάρισμα, το οποίο θα διαπιστώσατε ότι προκλήθηκε επειδή "περίεργοι" οδηγοί, σχεδόν σταματούσαν για να κοιτάξουν δύο οχήματα που μπορεί να είχαν συγκρουστεί στη δεξιά λωρίδα. Τα τελευταία χρόνια, το άσχημο αυτό φαινόμενο περιλαμβάνει εκτός από βλέμματα και φωτογραφίες, που πολλοί αναρτούν στα social media.

Σειρά από τέτοιες κινήσεις έγινε στη Γερμανία, με πολλούς να σταματούν και αρκετούς εξ αυτών να θέλουν να φωτογραφίσουν, νεκρό οδηγό μετά από σύγκρουση φορτηγών. Αντιδρώντας σε αυτή τη θλιβερή και αγενέστατη ενέργεια, καθώς πρόκειται για ανθρώπινες ζωές, ο Γερμανός αστυνομικός Stefan Pfeiffer, τους έδωσε ένα σκληρό μάθημα. Με έντονο τρόπο, σχεδόν ανάγκασε τους οδηγούς που επιχειρούσαν να φωτογραφίσουν, να κατέβουν από τα αυτοκίνητά τους. Έπειτα, τους οδήγησε στο σημείο που κείτονταν ο νεκρός και τους προέτρεψε να τον δουν από κοντά.

"Έλα να σου δείξω κάτι. Θέλεις να δεις τον νεκρό και να τραβήξεις φωτογραφίες; Έλα!", ήταν οι πρώτες κουβέντες του αστυνομικού προς Τσέχο διερχόμενο οδηγό, για να συνεχίσει: "Εκεί είναι ξαπλωμένος. Θέλεις να τον δεις; Όχι; Δεν θέλεις; Γιατί τραβάς φωτογραφίες; Αν θέλεις, μπορείς να πας να του πεις γεια". Έπειτα από αυτό, κατέληξε πως "τώρα θα πληρώσεις 128,5 ευρώ επειδή τραβούσες φωτογραφίες από το ατύχημα. Ντροπή σου! Δεν είναι καλό αυτό που κάνεις".

Όπως προκύπτει, ο νεκρός οδηγός ήταν Ούγγρος και ένας από τους "περίεργους" οδηγούς κατάγονταν από την Ουγγαρία. "Δες τον. Προέρχεται από την Ουγγαρία. Έλα". Ο οδηγός σχολίαζε πως δε θέλει να τον δει και ζητούσε συγγνώμη. "Κατάγεται από τη χώρα σου. Δε θέλεις να τον δεις; Ντροπή σου!"

Το περιστατικό καταγράφηκε σε video, το οποίο έχει πολλές θεάσεις στο Youtube. Στο σημείο του ατυχήματος, ο Γερμανός τροχονόμος σχολίασε: "Για εμάς είναι μια δυνατότητα να φέρουμε τους ανθρώπους αντιμέτωπους με τη συμπεριφορά τους. Αν πληρώσουν απλά 128,5 ευρώ και έπειτα να γυρίσουν πίσω, είμαι σχεδόν βέβαιος πως δε θα μάθουν τίποτα. Νομίζω ότι πρέπει να συνειδητοποιήσουν τι πραγματικά κάνουν. Παρατηρήσαμε πως αυτή η στάση σοκάρει τους ανθρώπους και τους κάνει να κατανοήσουν πως δεν πρόκειται γιαπαιχνίδι, αλλά για πικρή πραγματικότητα".

Δείτε όλο το video

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Περισσότερα Safety First

Παράβαση της εβδομάδας: Κλήσεις για αλκοόλ και χρήση κινητού
Η Τροχαία συνεχίζει τους εβδομαδιαίους ελέγχους σε συγκεκριμένες παραβάσεις, με τη χρήση κινητού ή την οδήγηση υπό επήρεια αλκοόλ, να επανέρχονται στο προσκήνιο. ...(περισσότερα)
Euro NCAP: O τρόπος βαθμολόγησης
Το συνολικό σκορ υπολογίζεται ως άθροισμα πόντων της κάθε ενότητας ενώ πρέπει οπωσδήποτε σε καμιά ενότητα να μην υπάρχει βαθμός κάτω από τη βάση. ...(περισσότερα)
Γερμανία: Αμφιβολίες για το επίπεδο Οδικής Ασφάλειας κατά την πρόσβαση μαθητών στο σχολείο
Με βάση τον Δείκτη Σχολικής Διαδρομής ACE 2025, προκύπτει ότι οι σχολικές διαδρομές σε πολλές περιοχές της Γερμανίας δεν παρέχουν στα παιδιά την ενδεικνυόμενη ασφάλεια. ...(περισσότερα)
Euro NCAP Advanced (Βοηθητικά συστήματα ασφαλείας)
Πρόκειται για ένα νέο σύστημα αξιολόγησης των προχωρημένων τεχνολογικών συστημάτων ασφαλείας, που συμπληρώνουν την υπάρχουσα αξιολόγηση του EuroNCAP. ...(περισσότερα)
Αξιολόγηση στα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης από το Euro NCAP
Ο οργανισμός Euro NCAP δημιούργησε ένα πρωτόκολλο αξιολόγησης των νέων οχημάτων, όσον αφορά στα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης. ...(περισσότερα)
Απλοποίηση ανανέωσης άδειας οδήγησης για οδηγούς με κινητικά προβλήματα
Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών εξέδωσε εγκύκλιο, με βάση την οποία η ανανέωση αδειών οδήγησης ατόμων με κινητικά προβλήματα, θα γίνει με μεγαλύτερη ευκολία. ...(περισσότερα)
Ευρώπη: Πιέσεις για περισσότερα όρια ταχύτητας 30 χλμ./ώρα εντός πόλεων
Η μείωση του ορίου ταχύτητας εντός πόλεων στα 30 χλμ./ώρα, βρίσκει ολοένα και περισσότερους υποστηρικτές στην Ευρώπη, όπως φαίνεται από πρόσφατα αιτήματα σε Ιταλία και Αυστρία. ...(περισσότερα)
Αυξάνονται οι πόλεις με όριο ταχύτητας τα 30 χλμ./ώρα
Στο πλαίσιο βελτίωσης του επιπέδου Οδικής Ασφάλειας, αλλά και της μείωσης εκπομπής ρύπων, αρκετές πόλεις στην Ευρώπη υιοθετούν ως ανώτατο όριο ταχύτητας τα 30 χλμ./ώρα. ...(περισσότερα)
Μπορεί η εικονική πραγματικότητα να βοηθήσει στη μείωση των ατυχημάτων;
Αυτό θα ερευνήσει ένας οργανισμός από τη Σουηδία, σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή... ...(περισσότερα)
Traction Control System (TCS)
Πρόκειται για ένα από τα πιο διαδεδομένα συστήματα ασφαλείας, με την "έξυπνη" λειτουργία του να έχει αποτελέσει τη βάση για την ανάπτυξη μιας πλειάδας συστημάτων, που εφοδιάζουν τα αυτοκίνητα τα οποία...(περισσότερα)

S5 Box