SAFETY FIRST

Τα στατιστικά δεδομένα στην Μεγάλη Βρετανία αναδεικνύουν τις συνήθειες των νεαρών οδηγών όταν αυτοί βρίσκονται πίσω από το τιμόνι, οι οποίες δυστυχώς δε βοηθούν στη βελτίωση της Οδικής Ασφάλειας.

Πρόσφατη έρευνα του βρετανικού μη κερδοσκοπικού Οργανισμού IAM Roadsmart, σε 1.000 οδηγούς ηλικίας 18-26 ετών στη Μεγάλη Βρετανία, έφερε στην επιφάνεια αρκετές κακές συνήθειες, οι οποίες πρέπει να εξαλειφθούν.

Ανάμεσα σε αυτές, ξεχωρίζουν η φωτογράφιση/βιντεοσκόπηση και το ανέβασμα υλικού στα social media εν κινήσει, η οδήγηση υπό επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών ουσιών, ενώ μόνο λίγοι δεν είναι οι νέοι οδηγοί που επιδίδονται σε αυτοσχέδιους αγώνες.

Παρακάτω, μπορείτε να δείτε αναλυτικά τις 20 χειρότερες συνήθειες των νεαρών οδηγών, όπως αυτές καταγράφηκαν στην έρευνα του IAM Roadsmart:

Κίνηση με υπερβολική ταχύτητα

Οδήγηση υπό επήρεια αυξημένης κούρασης

Οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ/ναρκωτικών

Αποστολή μηνυμάτων κατά την οδήγηση

Μη χρήση ζώνης ασφαλείας

Αυτοσχέδιοι αγώνες με φίλους

Χρήση τηλεφώνου για πραγματοποίηση ή λήψη κλήσης χωρίς συσκευή hands-free

Οδική οργή (επιθετική συμπεριφορά όπως φωνές, κορναρίσματα ή φώτα σε άλλους χρήστες του δρόμου)

Αλλαγή λωρίδας κυκλοφορίας χωρίς χρήση φλας

Παραβίαση κόκκινου σηματοδότη

Οδήγηση με ακουστικά

Αλλαγή σχέσεων στο κιβώτιο από τον συνοδηγό

Κράτημα τιμονιού από τον συνοδηγό

Χρήση ελαττωματικού αυτοκινήτου εν γνώσει του οδηγού

Οδήγηση με κακοκαιρία, παρά τις εκκλήσεις για αποφυγή τέτοιας ενέργειας από τις αρχές

Τοποθέτηση μακιγιάζ κατά τη διάρκεια της οδήγησης

Υπερφόρτωση οχήματος με συνέπεια τον περιορισμό της ορατότητας στο πίσω μέρος

Οδήγηση υπερβολικά κοντά στο πίσω μέρος του προπορευόμενου αυτοκινήτου, χωρίς διατήρηση απόστασης ασφαλείας

Απόσπαση προσοχής εξαιτίας συνομιλίας με τους συνεπιβάτες

Κατανάλωση φαγητού κατά την οδήγηση

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Photo: IAM Roadsmart

Περισσότερα Safety First

Μεγάλη Βρετανία: Κατακόρυφη αύξηση στην οδήγηση υπό επήρεια ναρκωτικών
Στατιστικά δεδομένα από την Μεγάλη Βρετανία, καταδεικνύουν ανησυχητικά μεγάλη αύξηση στα ατυχήματα που προκαλούνται από οδήγηση υπό επήρεια ναρκωτικών ουσιών. ...(περισσότερα)
Παραβάσεις που
Σύμφωνα με τον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, η επανάληψη ορισμένων επικίνδυνων παραβάσεων, θα επιφέρει αφαίρεση της άδειας οδήγησης για 5 χρόνια. ...(περισσότερα)
Εικονικοί βοηθοί στα αυτοκίνητα και οι πρώτες αντιδράσεις
Η τεχνολογία αναπτύσσεται με γοργούς, σε πολλές περιπτώσεις ιλιγγιώδεις, ρυθμούς που ακόμη και οι ίδιοι οι επιστήμονες σε αρκετές περιπτώσεις δυσκολεύονται να παρακολουθήσουν. ...(περισσότερα)
Αγγλία: Ενέργειες για μείωση του ορίου οδήγησης υπό επήρεια αλκοόλ
Οργανώσεις ιατρικής και Οδικής Ασφάλειας στην Αγγλία, έχουν ξεκινήσει ενέργειες προκειμένου να μειωθεί το κατώτατο επιτρεπτό όριο οδήγησης υπό επήρεια αλκοόλ στη χώρα. ...(περισσότερα)
Ευρώπη: Έκκληση για αυτονομία στη διαμόρφωση των ορίων ταχύτητας ανά περιοχή
Ένας μεγάλος αριθμός Δημάρχων και Αντιδημάρχων μεγάλων πόλεων της Ευρώπης, συνυπογράφει γράμμα-αίτημα προς τους Financial Times, μέσω του οποίου ζητά αυτονομία στη λήψη αποφάσεων, αναφορικά με τη διαμ...(περισσότερα)
Το ανώτατο επιτρεπτό όριο αλκοόλ ανά την Ευρώπη
Μεγάλη συζήτηση γίνεται στην Ευρώπη σχετικά με τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, με την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ να αποτελεί μια από τις κύριες αιτίες τους. ...(περισσότερα)
Αλλαγή ελαστικού στο δρόμο
Η ποιότητα κατασκευής των σύγχρονων ελαστικών από μεγάλους κατασκευαστές βρίσκεται σε πολύ υψηλό επίπεδο, ωστόσο αυτό δε σημαίνει πως το φαινόμενο του κλαταρίσματος, έχει αποφευχθεί εντελώς. ...(περισσότερα)
FIA Action for Road Safety
Μια από τις σημαντικότερες εκστρατείες της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA) τα τελευταία χρόνια, είναι το "FIA Action for Road Safety" που αφορά στην Οδική Ασφάλεια. ...(περισσότερα)
Traction Control System (TCS)
Πρόκειται για ένα από τα πιο διαδεδομένα συστήματα ασφαλείας, με την "έξυπνη" λειτουργία του να έχει αποτελέσει τη βάση για την ανάπτυξη μιας πλειάδας συστημάτων, που εφοδιάζουν τα αυτοκίνητα τα οποία...(περισσότερα)
Ξεκίνησε η ισχύς του ορίου 30 χλμ./ώρα στο Παρίσι
Το ανώτατο όριο ταχύτητας 30 χλμ./ώρα έχει ήδη υιοθετηθεί στο 60% των δρόμων της πρωτεύουσας της Γαλλίας. ...(περισσότερα)

S5 Box