SAFETY FIRST

Οι παραβάσεις και οι θάνατοι ή τραυματισμοί από τροχαία ατυχήματα, δεν έλειψαν ούτε κατά τη διάρκεια του Αυγούστου από την Αττική.

Αν και θεωρητικά ο Αύγουστος αποτελεί τον πιο χαλαρό μήνα, σε επίπεδο κίνησης, στην Περιφέρεια Αττικής, δυστυχώς τα τροχαία ατυχήματα με θανάτους ή σοβαρούς τραυματισμούς, καθώς και οι παραβάσεις, παρέμειναν στην ημερήσια διάταξη.

Με βάση τα στατιστικά δεδομένα που έδωσε στη δημοσιότητα η Τροχαία Αττικής, κατά τη διάρκεια του Αυγούστου 2025 σημειώθηκαν 385 τροχαία ατυχήματα, στα οποία υπήρξαν 14 νεκροί και 474 τραυματίες.

Συγκεκριμένα, τα 14 θύματα προέκυψαν σε ισάριθμα τροχαία ατυχήματα, ενώ 17 σοβαροί τραυματισμοί προήλθαν από 16 συγκρούσεις.

Ακόμη, συνέβησαν 355 δυστυχήματα στα οποία υπήρξαν 457 περιπτώσεις ελαφρών τραυματισμών.

Από εκεί και έπειτα, κατά τη διάρκεια των τροχονομικών ελέγχων του Αυγούστου στην Αττική σημειώθηκαν 21.346 παραβάσεις, οι 224 εκ των οποίων ήταν σε βαθμό πλημμελήματος.

Πιο «δημοφιλής» παράβαση ήταν η κίνηση με υπερβολική ταχύτητα, ενώ ακολούθησαν οι μη χρήση κράνους και ζώνης ασφαλείας.

Αναλυτικά, οι παραβάσεις:

Κίνηση με υπερβολική ταχύτητα – 2.531

Μη χρήση κράνους – 1.897

Μη χρήση ζώνης – 920

Οδήγηση υπό επήρεια αλκοόλ – 672 (41 σε βαθμό πλημμελήματος)

Χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση – 295

Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη – 230

Επικίνδυνοι ελιγμοί - 69

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Περισσότερα Safety First

Τρισδιάστατη διάβαση πεζών και στην Ελλάδα
Οι 3D διαβάσεις πεζών στη χώρα μας είναι γεγονός και μία τέτοια βρίσκεται κοντά σε δύο σχολεία, στο Χαλάνδρι Αττικής. ...(περισσότερα)
Μεγάλη Βρετανία: Οι κακές συνήθειες των επαγγελματιών οδηγών
Έρευνα στη Μεγάλη Βρετανία δείχνει πως οι οδηγοί επαγγελματικών οχημάτων έχουν κακές συνήθειες, οι οποίες θέτουν σε σοβαρό κίνδυνο άλλους χρήστες των δρόμων και επιφέρουν οικονομική επιβάρυνση στις επ...(περισσότερα)
Στη σωστή κατεύθυνση η υιοθέτηση ορίου ταχύτητας 30 χλμ./ώρα
Ελληνική έρευνα δείχνει πως η μείωση του ορίου ταχύτητας εντός πόλεων στα 30 χλμ./ώρα, όχι μόνο δεν προκαλεί επιπλέον προβλήματα, αλλά έχει θετικό αντίκτυπο σε πολλούς τομείς. ...(περισσότερα)
Μεγάλη χορηγική συμφωνία μεταξύ Heineken και Formula 1
H FOM (Formula One Management) σε πολυετή χορηγική συμφωνία με τη γνωστή ζυθοποιία Heineken, η οποία θα είναι από τον αγώνα της Μόντσα, που θα μετονομαστεί σε Formula 1 Gran Premio Heineken D' Italia ...(περισσότερα)
Ανησυχητικά αποτελέσματα για την οδήγηση υπό επήρεια ναρκωτικών ή φαρμάκων
Η οδήγηση υπό επήρεια ναρκωτικών ή χαπιών είναι ένα ζήτημα που αποκτά ολοένα και μεγαλύτερες διαστάσεις, γεγονός που αποδεικνύεται στην περίπτωση της Μεγάλης Βρετανίας. ...(περισσότερα)
Νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας: Έρχονται αυστηρότερες ποινές
Σύντομα θα τεθεί σε δημόσια διαβούλευση ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, που αναμένεται πιο αυστηρός σε επίπεδο ποινών, χρηματικών και μη. ...(περισσότερα)
Η Σχολή Οδικής Συμπεριφοράς Ιαβέρης συνεργάζεται με το 2ο bebefest
Καθώς οι βάσεις για τη σωστή εκπαίδευση των ανθρώπων μπαίνουν σε πολύ μικρή ηλικία, η Σχολή μας συνεργάζεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά με το Φεστιβάλ Εγκυμοσύνης και Βρεφικής Ηλικίας bebefest, που...(περισσότερα)
ΗΠΑ: Αύξηση των θανάτων από τροχαία ατυχήματα
Τα στατιστικά δεδομένα στις Ηνωμένες Πολιτείες, δείχνουν πως το 2020 σημειώθηκε ο μεγαλύτερος αριθμός θανάτων από τροχαία ατυχήματα των τελευταίων ετών, με αρνητικά ρεκόρ σε θανάτους πεζών, μοτοσικλετ...(περισσότερα)
Ισπανία: Σχέδια μείωσης του επιτρεπτού ορίου οδήγησης υπό επήρεια αλκοόλ
Οι Ισπανοί αναμένεται να περιορίσουν την μέγιστη επιτρεπόμενη συγκέντρωση αλκοόλ στο αίμα κατά τη διάρκεια της οδήγησης, στα 0,2 mg ανά λίτρο. ...(περισσότερα)
Κυβερνητική Επιτροπή για την Οδική Ασφάλεια: Πρώτη συνεδρίαση
Η Κυβερνητική Επιτροπή Επιτροπή για την Οδική Ασφάλεια, συνεδρίασε για πρώτη φορά στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. ...(περισσότερα)

S5 Box