SAFETY FIRST

Σύμφωνα με έρευνα που έγινε από τον ίδρυμα Brake, που ασχολείται με την Οδική Ασφάλεια στη Μ. Βρετανία, το 52% των Βρετανών οδηγών ομολογεί ότι ξεπερνά τα όρια των 20 μιλίων/ώρα, στις περιοχές που υπάρχει η αντίστοιχη σήμανση.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με δείγμα 2000 οδηγών και έδειξε ακόμη ότι 8 στους 10 (78%) θεωρούν πως τα αυτοκίνητα κινούνται με μεγάλη ταχύτητα στη γειτονιά τους, γεγονός που εγκυμονεί κινδύνους για τα παιδιά που περπατούν ή κάνουν ποδήλατο. Σύμφωνα με το Brake, η έρευνα έχει δείξει πως τα παιδιά δεν έχουν τη δυνατότητα να κρίνουν την ταχύτητα των οχημάτων που πλησιάζουν και είναι άνω των 20 μιλίων, οπότε ίσως να θεωρήσουν λανθασμένα, πως είναι ασφαλές να περάσου απέναντι. Η θλιβερή στατιστική δείχνει ότι περισσότερα από 5 παιδιά την ημέρα, χάνουν τη ζωή τους ή τραυματίζονται σοβαρά στο Ηνωμένο Βασίλειο και το 80% αυτών, συμβαίνει με τα παιδιά είτε να περπατούν είτε να κάνουν ποδήλατο εκείνη τη στιγμή.

Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, το 73% των οδηγών ηλικίας 25-34 ετών, οδηγεί με ταχύτητα που ξεπερνά τα 25 μίλια, σε περιοχές με όριο ταχύτητας τα 20 μίλια, ενώ το 45% των οδηγών ηλικίας 55-64 ετών ομολογεί πως θα το έκανε. Οι άντρες ομολογούν πως υπερβαίνουν τα όρια περισσότερο από ότι οι γυναίκες, με τους πρώτους να το κάνουν σε ποσοστό 61% και τις δεύτερες σε ποσοστό 43%. Τέλος, οι ερωτηθέντες ηλικίας 25-34 ετών θεωρούν σε ποσοστό 83%, πως η κίνηση στην γειτονιά τους γίνεται με υπερβολική ταχύτητα.

Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον και κυρίως, χρήσιμο για όλους μας, να υπήρχε η δυνατότητα να έχουμε τα αντίστοιχα στατιστικά στοιχεία, για τη χώρα μας.

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Περισσότερα Safety First

Στη σωστή κατεύθυνση η υιοθέτηση ορίου ταχύτητας 30 χλμ./ώρα
Ελληνική έρευνα δείχνει πως η μείωση του ορίου ταχύτητας εντός πόλεων στα 30 χλμ./ώρα, όχι μόνο δεν προκαλεί επιπλέον προβλήματα, αλλά έχει θετικό αντίκτυπο σε πολλούς τομείς. ...(περισσότερα)
Σπουδαστές βραβεύονται για την προσφορά στην Οδική Ασφάλεια της χώρας τους
Η προσπάθεια 8 σπουδαστών από Ιταλία, Λιθουανία και Πολωνία σχετικά με τη βελτίωση επικίνδυνων οδικών υποδομών στην περιοχή τους, αναγνωρίστηκε μέσα από τα φετινά βραβεία YEARS. ...(περισσότερα)
Αυτό φαίνεται ότι σκέφτονται οι περισσότεροι οδηγοί στην Ευρώπη και στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας από το Vinci Autoroute και το Ινστιτούτο Ipsos. ...(περισσότερα)
Οδήγηση υπό επήρεια αλκοόλ: 482 παραβάσεις σε 3 ημέρες
Οι έλεγχοι της Τροχαίας συνεχίζονται και κατά το τελευταίο Σαββατοκύριακο του Ιουνίου, διενεργήθηκαν αλκοτέστ σε 12.774 οδηγούς, από τα οποία προέκυψαν 482 παραβάσεις σε όλη τη χώρα. ...(περισσότερα)
Βρυξέλλες: Μείωση συγκρούσεων στο κέντρο της πόλης
Οι πρόσφατες αλλαγές στο κυκλοφοριακό σύστημα της πρωτεύουσας του Βελγίου, έχουν ήδη αποφέρει θετικά αποτελέσματα. ...(περισσότερα)
Ελαστικά για όλες τις καιρικές συνθήκες
Καθώς τα ελαστικά αποτελούν το μοναδικό σημείο του αυτοκινήτου που βρίσκεται σε άμεση επαφή με το δρόμο, είναι σημαντικό να διατηρούν κορυφαίες επιδόσεις σε επίπεδο ασφάλειας ανεξαρτήτως καιρικών συνθ...(περισσότερα)
Σεμινάριο Οδικής Συμπεριφοράς στην Αθήνα
Η Coral Shell Licensee και η Σχολή Ασφαλούς Οδήγησης «Ιαβέρης» διοργανώνουν δωρεάν σεμινάριο οδικής συμπεριφοράς με ομιλητή τον Κωνσταντίνο «Ιαβέρη» Μαρκουΐζο στο Μουσείο Αυτοκινήτου, την Τετάρτη 12 Φ...(περισσότερα)
Euro NCAP: Αλλαγές στις δοκιμές πρόσκρουσης για το 2020
Ο οργανισμός Euro NCAP παρουσίασε τις αλλαγές που θα ισχύσουν κατά τη διεξαγωγή δοκιμών πρόσκρουσης των νέων μοντέλων από φέτος. ...(περισσότερα)
Τα συστήματα ασφαλείας που γίνονται υποχρεωτικά από το 2022
Σε μια προσπάθεια περαιτέρω βελτίωσης του επιπέδου προστασίας επιβατών, πεζών και δικυκλιστών, ολοένα και περισσότερα οχήματα στην Ευρώπη θα διαθέτουν υποχρεωτικά τεχνολογικά συστήματα υποβοήθησης οδη...(περισσότερα)
Αναστολή λειτουργίας ιδιωτικών και δημόσιων ΚΤΕΟ έως 31 Μαρτίου
Η έξαρση του κορονοϊού COVID-19 έχει οδηγήσει, στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων, στην αναστολή λειτουργίας των δημόσιων και ιδιωτικών ΚΤΕΟ, τουλάχιστον έως το τέλος Μαρτίου. ...(περισσότερα)

S5 Box