SAFETY FIRST

Σύμφωνα με έρευνα που έγινε από τον ίδρυμα Brake, που ασχολείται με την Οδική Ασφάλεια στη Μ. Βρετανία, το 52% των Βρετανών οδηγών ομολογεί ότι ξεπερνά τα όρια των 20 μιλίων/ώρα, στις περιοχές που υπάρχει η αντίστοιχη σήμανση.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με δείγμα 2000 οδηγών και έδειξε ακόμη ότι 8 στους 10 (78%) θεωρούν πως τα αυτοκίνητα κινούνται με μεγάλη ταχύτητα στη γειτονιά τους, γεγονός που εγκυμονεί κινδύνους για τα παιδιά που περπατούν ή κάνουν ποδήλατο. Σύμφωνα με το Brake, η έρευνα έχει δείξει πως τα παιδιά δεν έχουν τη δυνατότητα να κρίνουν την ταχύτητα των οχημάτων που πλησιάζουν και είναι άνω των 20 μιλίων, οπότε ίσως να θεωρήσουν λανθασμένα, πως είναι ασφαλές να περάσου απέναντι. Η θλιβερή στατιστική δείχνει ότι περισσότερα από 5 παιδιά την ημέρα, χάνουν τη ζωή τους ή τραυματίζονται σοβαρά στο Ηνωμένο Βασίλειο και το 80% αυτών, συμβαίνει με τα παιδιά είτε να περπατούν είτε να κάνουν ποδήλατο εκείνη τη στιγμή.

Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, το 73% των οδηγών ηλικίας 25-34 ετών, οδηγεί με ταχύτητα που ξεπερνά τα 25 μίλια, σε περιοχές με όριο ταχύτητας τα 20 μίλια, ενώ το 45% των οδηγών ηλικίας 55-64 ετών ομολογεί πως θα το έκανε. Οι άντρες ομολογούν πως υπερβαίνουν τα όρια περισσότερο από ότι οι γυναίκες, με τους πρώτους να το κάνουν σε ποσοστό 61% και τις δεύτερες σε ποσοστό 43%. Τέλος, οι ερωτηθέντες ηλικίας 25-34 ετών θεωρούν σε ποσοστό 83%, πως η κίνηση στην γειτονιά τους γίνεται με υπερβολική ταχύτητα.

Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον και κυρίως, χρήσιμο για όλους μας, να υπήρχε η δυνατότητα να έχουμε τα αντίστοιχα στατιστικά στοιχεία, για τη χώρα μας.

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Περισσότερα Safety First

Υπνηλία κατά την οδήγηση: Ένα υποτιμημένο φαινόμενο
Μια από τις πιο σημαντικές και όμως λιγότερο προβεβλημένες αιτίες θανάτων στους δρόμους ανά τον κόσμο, είναι η οδήγηση κατά τη διάρκεια της οποίας ο οδηγός είναι μισοκοιμισμένος. ...(περισσότερα)
Ελλάδα: Οι παραβάσεις που βεβαιώθηκαν τον Ιούλιο
Περισσότερες από 60 χιλιάδες παραβάσεις σημειώθηκαν κατά τη διάρκεια του περασμένου μήνα, με την πλειονότητα αυτών να συμβαίνει στην Αττική. ...(περισσότερα)
Τα νέα συστήματα ασφαλείας βοηθούν στη μείωση των ατυχημάτων
Έρευνα του IIHS (Insurance Institute for Highway Safety) στις Η.Π.Α. έδειξε πως τα συστήματα Προειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας (Lane Departure Warning) και Ανίχνευσης Τυφλού Σημείου (Blind Spot Detection...(περισσότερα)
Euro NCAP: Ανησυχία για την αύξηση βάρους των νέων οχημάτων
Ο Οργανισμός Euro NCAP υποστηρίζει πως η αύξηση βάρους και διαστάσεων στα νέα οχήματα, μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις τόσο στην Οδική Ασφάλεια όσο και στην προστασία του περιβάλλοντος. ...(περισσότερα)
Αναστολή λειτουργίας ιδιωτικών και δημόσιων ΚΤΕΟ έως 31 Μαρτίου
Η έξαρση του κορονοϊού COVID-19 έχει οδηγήσει, στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων, στην αναστολή λειτουργίας των δημόσιων και ιδιωτικών ΚΤΕΟ, τουλάχιστον έως το τέλος Μαρτίου. ...(περισσότερα)
Κανένας πεζός ή ποδηλάτης νεκρός το 2019 στο Ελσίνκι
Η πρωτεύουσα της Φινλανδίας επιβεβαίωσε πως κατά τη διάρκεια του 2019, δεν υπήρξε κανένας θανάσιμος τραυματισμός για πεζό ή ποδηλάτη εντός των ορίων της. ...(περισσότερα)
Φρανκφούρτη: Όριο ταχύτητας 20 χλμ./ώρα εντός πόλης
Τους τελευταίους μήνες, η Φρανκφούρτη της Γερμανίας έχει αποκτήσει σε ορισμένα σημεία εντός πόλης, όρια ταχύτητας που περιορίζονται στα 20 χλμ./ώρα. ...(περισσότερα)
Η νέα έκθεση του ΟΗΕ για την Οδική Ασφάλεια
Στη δημοσιότητα δόθηκε η τελευταία έκθεση του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών σχετικά με τη βελτίωση της παγκόσμιας οδικής ασφάλειας. ...(περισσότερα)
Περί απαγόρευσης της οδήγησης στους ηλικιωμένους...
Μεγάλη συζήτηση έχει ανοίξει τα τελευταία χρόνια σε αρκετές χώρες, σχετικά με την διαχείριση της άδειας οδήγησης των ηλικιωμένων. ...(περισσότερα)
Εκτόξευση για τα αυτόνομα αυτοκίνητα έως το 2030
Τα αυτόνομα αυτοκίνητα είναι η επόμενη σελίδα της σύγχρονης αυτοκίνησης και οι εταιρείες κινούνται ήδη προς αυτή την κατεύθυνση, διεξάγοντας ήδη έρευνες αναφορικά με το μερίδιο του αγοραστικού κοινού ...(περισσότερα)

S5 Box