SAFETY FIRST

 Σύμφωνα με νέα στοιχεία αναφορικά με τους θανάτους στους δρόμους της Ευρωπαϊκής Ένωσης, 25.671 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους το 2016.

 

Όπως προκύπτει από την ανάλυση των δεδομένων, ένα ποσοστό της τάξης του 40% των θανάτων, προέρχεται από συγκρούσεις που σχετίζονται με την εργασία των ανθρώπων. Όπως αναφέρει το ETSC, η βελτίωση της συλλογής δεδομένων είναι ένα σημαντικό πρώτο βήμα, αφού οι περισσότερες αστυνομικές διευθύνσεις που ερευνούν τα ατυχήματα, δεν σημειώνουν το λόγο για τον οποίο βρισκόταν ο οδηγός στο δρόμο (π.χ. για δουλειά, βόλτα, ψώνια κλπ.). Επειδή δεν υπάρχει κάποιος ορισμός των θανάτων που σχετίζονται με την εργασία, είναι πολύ δύσκολο να κατηγοριοποιηθούν. Επίσης, είναι σημαντικό σύμφωνα με το ETSC, οι κυβερνήσεις και δημόσιες αρχές να δίνουν το παράδειγμα στους επιχειρηματίες, προσφέροντας στους υπαλλήλους δυνατότητα να παρακολουθήσουν προγράμματα οδικής ασφάλειας.

Ο Εκτελεστικός Διευθυντής του ETSC, Antonio Avenoso δήλωσε: "Αν και υπάρχουν παραδείγματα μεγάλων ή μικρών οργανισμών στην Ευρώπη που έχουν πάρει σοβαρά το θέμα της οδικής ασφάλειας, υπάρχουν χιλιάδες ακόμη που κάνουν τα στραβά μάτια στο ρίσκο που υπόκεινται οι εργαζόμενοί τους κάθε ημέρα. Πολλές εταιρίες βλέπουν επίσης λανθασμένα τη διαχείριση του συγκεκριμένου ρίσκου ως εμπόδιο, αντί για ευκαιρία. Όμως μειώνοντας το ρίσκο των οδηγών κατά τη διάρκεια της δουλειάς, αυτό μπορεί να μειώσει το ασφαλιστικό κόστος, να οδηγήσει σε περισσότερο ελεύθερο χρόνο, να προωθήσει την εικόνα της εταιρείας και φυσικά, να προστατεύσει τις ανθρώπινες ζωές. Αν και οι εργοδότες πρέπει να κάνουν περισσότερα, το ETSC δείχνει μέσω της αναφοράς του πως οι εθνικές κυβερνήσεις πρέπει να βοηθήσουν και αυτές με τη σειρά τους, όσο περισσότερο μπορούν".

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Περισσότερα Safety First

Crash test dummy με γυναικεία χαρακτηριστικά και η σημασία του
Ο Οργανισμός Οδικής Ασφάλειας ANCAP δημιούργησε ανθρώπινα ομοιώματα με γυναικείο σωματότυπο, με σκοπό τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας συλλογής δεδομένων έπειτα από δοκιμές πρόσκρουσης. ...(περισσότερα)
Ανησυχητικός ο αριθμός των θανάτων σε ατυχήματα μεμονωμένων οχημάτων
Περίπου το 1/3 των θανάτων στους δρόμους της Ευρώπης οφείλεται σε ατυχήματα που συμβαίνει με αυτοκίνητα ή μοτοσικλέτες που ενεπλάκησαν μόνα τους σε κάποιο ατύχημα (π.χ. πτώση μοτοσικλέτας ή έξοδος από...(περισσότερα)
To Euro NCAP παρουσιάζει τον Οδικό Χάρτη 2025
Ο σημαντικότερος οργανισμός οδικής ασφάλειας στην Ευρώπη, παρουσίασε τον Road Map 2025, με στόχο την ενημέρωση των καταναλωτών για τα νέα, αυτόματα συστήματα ασφαλείας που εισέρχονται με ταχύ ρυθμό στ...(περισσότερα)
Στο δρόμο προς την ηλεκτροκίνηση
Η προστασία του περιβάλλοντος έχει αναχθεί σε προτεραιότητα και οι χώρες της Ευρώπης ανακοινώνουν η μία μετά την άλλη την πρόθεση να απαγορεύσουν τη χρήση αυτοκινήτων βενζίνης ή πετρελαίου, με στόχο έ...(περισσότερα)
Τροχαία ατυχήματα: Η βασική αιτία θανάτου για παιδιά ηλικίας 1-13 ετών
Τα τροχαία ατυχήματα είναι η βασική αιτία θανάτου παιδιών ηλικίας 1-13 ετών, γεγονός που οι περισσότεροι αντιλαμβανόμαστε και οι στατιστικές δυστυχώς, επιβεβαιώνουν. ...(περισσότερα)
Στάση αντί για κλήση σε περίπτωση υπερβολικής ταχύτητας, εφαρμόζει η Εσθονία
Μια ξεχωριστή μορφή αντιμετώπισης της κίνησης με υπερβολική ταχύτητα υιοθετείται στην Εσθονία, προσφέροντας δυνατότητα στάσης 45 ή 60 λεπτών, αντί για τη πληρωμή προστίμου. ...(περισσότερα)
Στην Πολωνία το διεθνές βραβείο Οδικής Ασφάλειας 2023
Η Πολωνία πέτυχε μείωση θανάτων από τροχαία ατυχήματα κατά 47% σε μια δεκαετία, επίδοση που δεν πέρασε απαρατήρητη στην Ευρώπη και της απέφερε το διεθνές βραβείο PIN. ...(περισσότερα)
Έως και 40% των θανάτων στους δρόμους σχετίζονται με τη δουλειά
 Σύμφωνα με νέα στοιχεία αναφορικά με τους θανάτους στους δρόμους της Ευρωπαϊκής Ένωσης, 25.671 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους το 2016. ...(περισσότερα)
Η αύξηση των SUV επηρεάζει αρνητικά τον διαθέσιμο χώρο και την οδική ασφάλεια εντός πόλεων
Τα αυτοκίνητα SUV καταλαμβάνουν ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο πωλήσεων στην Ευρώπη, όμως αρκετές είναι οι ενστάσεις αναφορικά με τον όγκο τους και τη μειωμένη ασφάλεια όσον αφορά στους υπόλοιπους χρήσ...(περισσότερα)
Μεγάλη Βρετανία: Ανησυχητική έλλειψη πολιτικής Οδικής Ασφάλειας στους εταιρικούς στόλους
Οι Βρετανικές εταιρείες δεν έχουν την Οδική Ασφάλεια σε πρώτη προτεραιότητα, γεγονός που πιστοποιείται όχι μόνο θεωρητικά, αλλά και με στατιστικά δεδομένα. ...(περισσότερα)

S5 Box