SAFETY FIRST

 Σύμφωνα με νέα στοιχεία αναφορικά με τους θανάτους στους δρόμους της Ευρωπαϊκής Ένωσης, 25.671 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους το 2016.

 

Όπως προκύπτει από την ανάλυση των δεδομένων, ένα ποσοστό της τάξης του 40% των θανάτων, προέρχεται από συγκρούσεις που σχετίζονται με την εργασία των ανθρώπων. Όπως αναφέρει το ETSC, η βελτίωση της συλλογής δεδομένων είναι ένα σημαντικό πρώτο βήμα, αφού οι περισσότερες αστυνομικές διευθύνσεις που ερευνούν τα ατυχήματα, δεν σημειώνουν το λόγο για τον οποίο βρισκόταν ο οδηγός στο δρόμο (π.χ. για δουλειά, βόλτα, ψώνια κλπ.). Επειδή δεν υπάρχει κάποιος ορισμός των θανάτων που σχετίζονται με την εργασία, είναι πολύ δύσκολο να κατηγοριοποιηθούν. Επίσης, είναι σημαντικό σύμφωνα με το ETSC, οι κυβερνήσεις και δημόσιες αρχές να δίνουν το παράδειγμα στους επιχειρηματίες, προσφέροντας στους υπαλλήλους δυνατότητα να παρακολουθήσουν προγράμματα οδικής ασφάλειας.

Ο Εκτελεστικός Διευθυντής του ETSC, Antonio Avenoso δήλωσε: "Αν και υπάρχουν παραδείγματα μεγάλων ή μικρών οργανισμών στην Ευρώπη που έχουν πάρει σοβαρά το θέμα της οδικής ασφάλειας, υπάρχουν χιλιάδες ακόμη που κάνουν τα στραβά μάτια στο ρίσκο που υπόκεινται οι εργαζόμενοί τους κάθε ημέρα. Πολλές εταιρίες βλέπουν επίσης λανθασμένα τη διαχείριση του συγκεκριμένου ρίσκου ως εμπόδιο, αντί για ευκαιρία. Όμως μειώνοντας το ρίσκο των οδηγών κατά τη διάρκεια της δουλειάς, αυτό μπορεί να μειώσει το ασφαλιστικό κόστος, να οδηγήσει σε περισσότερο ελεύθερο χρόνο, να προωθήσει την εικόνα της εταιρείας και φυσικά, να προστατεύσει τις ανθρώπινες ζωές. Αν και οι εργοδότες πρέπει να κάνουν περισσότερα, το ETSC δείχνει μέσω της αναφοράς του πως οι εθνικές κυβερνήσεις πρέπει να βοηθήσουν και αυτές με τη σειρά τους, όσο περισσότερο μπορούν".

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Περισσότερα Safety First

Video: Εφαρμογή κινητού για βελτίωση στη διαδικασία διάσωσης από το Euro NCAP
Μέσω της εφαρμογής Euro Rescue, ο ανεξάρτητος οργανισμός Euro NCAP καταθέτει τη δική του πρόταση για βελτίωση των υπηρεσιών διάσωσης έπειτα από τροχαίο ατύχημα στους ευρωπαϊκούς δρόμους. ...(περισσότερα)
Crash test dummy με γυναικεία χαρακτηριστικά και η σημασία του
Ο Οργανισμός Οδικής Ασφάλειας ANCAP δημιούργησε ανθρώπινα ομοιώματα με γυναικείο σωματότυπο, με σκοπό τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας συλλογής δεδομένων έπειτα από δοκιμές πρόσκρουσης. ...(περισσότερα)
Αυτόνομη αλλαγή λωρίδας: Οι οδηγοί είναι υπεύθυνοι σε περίπτωση ατυχήματος
Η ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης συνεχίζεται, οπότε η θέσπιση της κατάλληλης νομοθεσίας κρίνεται αναγκαία, καθώς προκύπτουν νέα δεδομένα που χρήζουν αποσαφήνισης. ...(περισσότερα)
20 χρόνια Euro NCAP
Ο Οργανισμός που διοργανώνει τα Crash Tests των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στην Ευρώπη συμπληρώνει φέτος 20 χρόνια δραστηριότητας που προσφέρει στην ασφάλεια όσων κινούνται με αυτοκίνητα, μοτοσικλέτε...(περισσότερα)
Οι νεαροί οδηγοί προτιμούν μηνύματα που προωθούν υπεύθυνη οδική συμπεριφορά παρά  φόβο
Έρευνα που πραγματοποίησαν από κοινού Πανεπιστήμια σε Βέλγιο και Αγγλία, έδειξε πως οι νέοι οδηγοί προτιμούν να βλέπουν σποτ που αναδεικνύουν την υπεύθυνη οδική συμπεριφορά, παρά το φόβο ενός ατυχήματ...(περισσότερα)
Μ. Βρετανία: Ποια είναι η πρώτη κλήση των οδηγών σε περίπτωση ατυχήματος;
Έρευνα στη Μεγάλη Βρετανία, έδειξε πως το πρώτο τηλεφώνημα που κάνουν οι οδηγοί εφόσον εμπλακούν σε μικρής έκτασης τροχαίο ατύχημα, δεν είναι αυτό που πιθανώς θα περιμέναμε. ...(περισσότερα)
Κανένας πεζός ή ποδηλάτης νεκρός το 2019 στο Ελσίνκι
Η πρωτεύουσα της Φινλανδίας επιβεβαίωσε πως κατά τη διάρκεια του 2019, δεν υπήρξε κανένας θανάσιμος τραυματισμός για πεζό ή ποδηλάτη εντός των ορίων της. ...(περισσότερα)
Επικίνδυνες υποσυνείδητες προκαταλήψεις για την οδήγηση
Έρευνα στο Ηνωμένο Βασίλειο, κατέδειξε πως η πλειονότητα των ανθρώπων έχουν υποσυνείδητες προκαταλήψεις για τη διαδικασία της οδήγησης, οι οποίες μπορεί να αποβούν επικίνδυνες για την υγεία και την ασ...(περισσότερα)
Τι είναι η τεχνολογία γεωεντοπισμού; (+video)
Η τεχνολογία γεωεντοπισμού (geofencing) που δοκιμάζεται από την Ford, αφορά στην αυτόματη μείωση ταχύτητας οχημάτων σε αστικές περιοχές. ...(περισσότερα)
Euro NCAP: Οι οδηγοί-dummies!
Οι κούκλες Hybrid III και ES-2 είναι πολύ σημαντικές καθώς αποτελούν τον οδηγό και τον επιβάτη στα ατυχήματα. ...(περισσότερα)

S5 Box