SAFETY FIRST

 Σύμφωνα με νέα στοιχεία αναφορικά με τους θανάτους στους δρόμους της Ευρωπαϊκής Ένωσης, 25.671 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους το 2016.

 

Όπως προκύπτει από την ανάλυση των δεδομένων, ένα ποσοστό της τάξης του 40% των θανάτων, προέρχεται από συγκρούσεις που σχετίζονται με την εργασία των ανθρώπων. Όπως αναφέρει το ETSC, η βελτίωση της συλλογής δεδομένων είναι ένα σημαντικό πρώτο βήμα, αφού οι περισσότερες αστυνομικές διευθύνσεις που ερευνούν τα ατυχήματα, δεν σημειώνουν το λόγο για τον οποίο βρισκόταν ο οδηγός στο δρόμο (π.χ. για δουλειά, βόλτα, ψώνια κλπ.). Επειδή δεν υπάρχει κάποιος ορισμός των θανάτων που σχετίζονται με την εργασία, είναι πολύ δύσκολο να κατηγοριοποιηθούν. Επίσης, είναι σημαντικό σύμφωνα με το ETSC, οι κυβερνήσεις και δημόσιες αρχές να δίνουν το παράδειγμα στους επιχειρηματίες, προσφέροντας στους υπαλλήλους δυνατότητα να παρακολουθήσουν προγράμματα οδικής ασφάλειας.

Ο Εκτελεστικός Διευθυντής του ETSC, Antonio Avenoso δήλωσε: "Αν και υπάρχουν παραδείγματα μεγάλων ή μικρών οργανισμών στην Ευρώπη που έχουν πάρει σοβαρά το θέμα της οδικής ασφάλειας, υπάρχουν χιλιάδες ακόμη που κάνουν τα στραβά μάτια στο ρίσκο που υπόκεινται οι εργαζόμενοί τους κάθε ημέρα. Πολλές εταιρίες βλέπουν επίσης λανθασμένα τη διαχείριση του συγκεκριμένου ρίσκου ως εμπόδιο, αντί για ευκαιρία. Όμως μειώνοντας το ρίσκο των οδηγών κατά τη διάρκεια της δουλειάς, αυτό μπορεί να μειώσει το ασφαλιστικό κόστος, να οδηγήσει σε περισσότερο ελεύθερο χρόνο, να προωθήσει την εικόνα της εταιρείας και φυσικά, να προστατεύσει τις ανθρώπινες ζωές. Αν και οι εργοδότες πρέπει να κάνουν περισσότερα, το ETSC δείχνει μέσω της αναφοράς του πως οι εθνικές κυβερνήσεις πρέπει να βοηθήσουν και αυτές με τη σειρά τους, όσο περισσότερο μπορούν".

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Περισσότερα Safety First

Αγγλία: Το κόστος είναι ο βασικός λόγος που οι νέοι δεν οδηγούν
Έρευνα στην Αγγλία έδειξε πως ο κύριος λόγος για τον οποίο οι νέοι δεν αποφασίζουν να οδηγήσουν, είναι το αυξημένο κόστος. ...(περισσότερα)
Σπουδαστές βραβεύονται για την προσφορά στην Οδική Ασφάλεια της χώρας τους
Η προσπάθεια 8 σπουδαστών από Ιταλία, Λιθουανία και Πολωνία σχετικά με τη βελτίωση επικίνδυνων οδικών υποδομών στην περιοχή τους, αναγνωρίστηκε μέσα από τα φετινά βραβεία YEARS. ...(περισσότερα)
Τα νέα συστήματα ασφαλείας βοηθούν στη μείωση των ατυχημάτων
Έρευνα του IIHS (Insurance Institute for Highway Safety) στις Η.Π.Α. έδειξε πως τα συστήματα Προειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας (Lane Departure Warning) και Ανίχνευσης Τυφλού Σημείου (Blind Spot Detection...(περισσότερα)
Ειδική σήμανση στις ράμπες του Δήμου Αθηναίων
Θέλοντας να διευκολύνει την προσβασιμότητα των ατόμων με αναπηρία και κινητικά προβλήματα, αλλά και να μειώσει την παράνομη στάθμευση, ο Δήμος Αθηναίων δημιούργησε ειδική σήμανση στις αντίστοιχες ράμπ...(περισσότερα)
Ηνωμένο Βασίλειο: 4 στους 10 οδηγούς δε γνωρίζουν το όριο οδήγησης υπό επήρεια αλκοόλ
Δυστυχώς η άγνοια για σημαντικές παραμέτρους της οδήγησης φαίνεται πως υφίσταται και σε θεωρητικά προηγμένες χώρες, όπως εκείνες που απαρτίζουν την Μεγάλη Βρετανία. ...(περισσότερα)
Φεβρουάριος 2020: Τα στατιστικά των τροχαίων στην Αττική
Οι ανθρώπινες απώλειες και τα σοβαρά τροχαία ατυχήματα στη χώρα μας δεν έλειψαν ούτε το προηγούμενο μήνα, όπως προκύπτει από την ανακοίνωση της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής. ...(περισσότερα)
Ετοιμάζοντας το Χριστουγεννιάτικο ταξίδι
Οι γιορτινές ημέρες πλησιάζουν και είναι η κατάλληλη στιγμή να θυμηθούμε ορισμένες βασικές ενέργειες που πρέπει να κάνουν όσοι σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν μικρότερης ή μεγαλύτερης απόστασης, ταξίδια...(περισσότερα)
Παγκόσμια πρώτη: Δυνατότητα αυτόνομου παρκαρίσματος στο μουσείο της Mercedes-Benz
Σε μια στιγμή-ορόσημο για την πορεία της αυτόνομης αυτοκίνησης, εγκρίθηκε στη Γερμανία το Automated Valet Parking, που επιτρέπει για πρώτη φορά το αυτόνομο παρκάρισμα οχήματος, χωρίς την παρουσία οδηγ...(περισσότερα)
Euro NCAP: Στο «μικροσκόπιο» τα βαρέα οχήματα
Ο Οργανισμός Euro NCAP δημιούργησε ένα πρόγραμμα αξιολόγησης της ασφάλειας που παρέχουν τα βαριά οχήματα μεταφοράς αγαθών. ...(περισσότερα)
Και το Άμστερνταμ αποκτά όριο ταχύτητας 30 χλμ./ώρα
Ακολουθώντας την τάση που έχει διαμορφωθεί, το Άμστερνταμ της Ολλανδίας προστίθεται στη λίστα των πόλεων που μειώνουν το όριο ταχύτητας στα 30 χλμ./ώρα. ...(περισσότερα)

S5 Box