SAFETY FIRST

Η προστασία του περιβάλλοντος έχει αναχθεί σε προτεραιότητα και οι χώρες της Ευρώπης ανακοινώνουν η μία μετά την άλλη την πρόθεση να απαγορεύσουν τη χρήση αυτοκινήτων βενζίνης ή πετρελαίου, με στόχο έως το 2040 η κίνηση να γίνεται με αυτοκίνητα εκπομπής μηδενικών ρύπων.

Όπως δείχνουν οι εξελίξεις, οι ευρωπαϊκές χώρες σε συνεργασία με τις αυτοκινητοβιομηχανίες, κινούνται με γνώμονα τη σταδιακή αποκοπή από τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, με στόχο την αύξηση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων στις πόλεις.

Με αφορμή την ανακοίνωση της γαλλικής κυβέρνησης πως η Γαλλία θα σταματήσει την πώληση οχημάτων που κινούνται με βενζίνη ή πετρέλαιο έως το 2040, ενώ ταυτόχρονα έχει απαγορευτεί στο Παρίσι, η κίνηση αυτοκινήτων που έχουν παραχθεί πριν το 1997, προκύπτει μια καλή ευκαιρία για ανασκόπηση των προθέσεων των ευρωπαϊκών χωρών αναφορικά με αυτό το σημαντικό ζήτημα, που επηρεάζει άμεσα την αυτοκίνηση.

Πριν από τη Γαλλία, η Νορβηγία και η Ολλανδία ανακοίνωσαν την πρόθεση έως το 2025, να πωλούνται σε αυτές μόνο ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα ή οχήματα με plug-in. Aντίστοιχα, η Γερμανία στοχεύει να προχωρήσει στην απαγόρευση των αυτοκινήτων με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου από το 2030, τη στιγμή που στην Αγγλία ο στόχος είναι αντίστοιχος με τη Γαλλία, δηλαδή από το 2040 να πωλούνται μόνο ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα.

Οι κινήσεις αυτές έρχονται σε συνδυασμό με την στροφή πολλών αυτοκινητοβιομηχανιών προς την ηλεκτροκίνηση και ενώ έχει ξεκινήσει μια διεθνής συζήτηση, αναφορικά με την περιβαλλοντική αναγκαιότητα ή μη, της συγκεκριμένης πορείας.

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Περισσότερα Safety First

Τι είναι η τεχνολογία γεωεντοπισμού; (+video)
Η τεχνολογία γεωεντοπισμού (geofencing) που δοκιμάζεται από την Ford, αφορά στην αυτόματη μείωση ταχύτητας οχημάτων σε αστικές περιοχές. ...(περισσότερα)
Σειρά ελέγχων της Τροχαίας στα οδικά δίκτυα της Δυτικής Ελλάδος
Επιχειρήσεις με στόχο την πρόληψη ατυχημάτων πραγματοποιήθηκαν στη Δυτική Ελλάδα από την Τροχαία. ...(περισσότερα)
Euro NCAP: Έκκληση για ευρύτερη χρήση συστημάτων ασφαλείας στα μικρά φορτηγά οχήματα
Ο οργανισμός Οδικής Ασφάλειας Euro NCAP, κάλεσε τους κατασκευαστές να διαθέσουν περισσότερα έξυπνα συστήματα ασφαλείας στον βασικό εξοπλισμό των μικρών επαγγελματικών τους οχημάτων – ο λόγος είναι ιδι...(περισσότερα)
Βράβευση για τη συμβολή μας στη γνώση του κοινού για την ασφαλή οδήγηση
Η Σχολή Οδικής Συμπεριφοράς «Ιαβέρης» έλαβε το ειδικό βραβείο «Specialty Driving Academy of the Year» στην κατηγορία των αυτοκινητικών βραβείων του θεσμού Golden Awards. ...(περισσότερα)
Πότε πραγματικά γερνούν τα ελαστικά μας και πόση σημασία έχει, τελικά, η ημερομηνία παραγωγής τους;
Η πραγματική ηλικία των ελαστικών ενός αυτοκινήτου, αποτελεί συνάρτηση πολλών παραγόντων και διαφέρει σε κάθε περίπτωση. ...(περισσότερα)
Παιχνίδι Οδικής Ασφάλειας για παιδιά!
Η πρώτη εφαρμογή που επιτρέπει στα παιδιά να εξοικειωθούν κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού, με τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας και την έννοια της Οδικής Ασφάλειας συνολικά, είναι γεγονός. ...(περισσότερα)
Crash test dummy με γυναικεία χαρακτηριστικά και η σημασία του
Ο Οργανισμός Οδικής Ασφάλειας ANCAP δημιούργησε ανθρώπινα ομοιώματα με γυναικείο σωματότυπο, με σκοπό τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας συλλογής δεδομένων έπειτα από δοκιμές πρόσκρουσης. ...(περισσότερα)
Ευρωπαϊκή Ένωση: Προς νομοθεσία για ψηφιακή διαθεσιμότητα των ορίων ταχύτητας
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θέλει να αναβαθμίσει τους κανόνες στον τομέα των μετακινήσεων, ζητώντας την ψηφιακή παροχή δεδομένων για τα όρια ταχύτητας, από τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. ...(περισσότερα)
Ακόμη και το Hands Free αποσπά την προσοχή...
Όπως αναφέρεται σε άρθρο της ιστοσελίδας του European Transport Safety Council (Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών), η χρήση hands-free κατά τη διάρκεια της οδήγησης αποσπά την προσοχή σε αντίστο...(περισσότερα)
Euro NCAP (European New Car Assessment Programme)
Πρόκειται για τον πιο γνωστό και αναγνωρισμένο οργανισμό διενέργειας crash test, από τον οποίο εξάγονται αποτελέσματα για εταιρείες και αυτοκίνητα στην Ευρώπη. ...(περισσότερα)

S5 Box