SAFETY FIRST

Η ελλιπέστατη οδηγική, αλλά και συνολική, παιδεία μας αποκαλύπτεται για ακόμη μια φορά, από τη στατιστική των παραβάσεων που βεβαιώθηκαν σε αστικές περιοχές, για την περίοδο Σεπτεμβρίου-Νοεμβρίου 2019

Πριν από λίγες ημέρες, η Ελληνική Αστυνομία δημοσίευσε τα στατιστικά παραβάσεων για το τρίμηνο Σεπτεμβρίου-Νοεμβρίου, οι οποίες βεβαιώθηκαν στο πλαίσιο του προγράμματος "Ελεύθερη κυκλοφορία των πολιτών στις πόλεις". Δυστυχώς, τα αποτελέσματα είναι ιδιαίτερα αποθαρρυντικά, αφού καταδεικνύουν στην πράξη τον ανύπαρκτο σεβασμό προς τους συνανθρώπους μας.

Ας δούμε πόσες παραβάσεις καταγράφηκαν ανά κατηγορία:

25.833 για στάση - στάθμευση σε πεζοδρόμια, πλατείες και ειδικά ερείσματα που προορίζονται για πεζούς όπως και ποδηλατοδρόμους

9.531 για στάση - στάθμευση σε ράμπα διάβασης ΑμεΑ, σε ειδικούς χώρους στάθμευσης οχημάτων ΑμεΑ και σε χώρους στάθμευσης αποκλειστικά για συγκεκριμένο όχημα ΑμεΑ

7.331 για στάση - στάθμευση στις εισόδους και εξόδους των πεζόδρομων ή πάνω σε αυτούς

5.818 για στάση - στάθμευση σε διαβάσεις πεζών ή σε απόσταση μικρότερη των πέντε μέτρων από αυτές

1.861 για κίνηση οχημάτων σε λεωφορειόδρομους

1.105 για ηχορύπανση από οχήματα

764 για παράνομη κίνηση σε πεζοδρόμια και πεζόδρομους

Ειδικά οι περιπτώσεις της στάσης- σε ράμπα διάβασης ΑμεΑ, ειδικούς χώρους στάθμευσης οχημάτων ΑμεΑ και χώρους στάθμευσης αποκλειστικά για συγκεκριμένο όχημα ΑμεΑ, καθώς και η στάση-στάθμευση σε πεζοδρόμια, βεβαιώνει πως έχουμε πολύ δρόμο να διανύσουμε, ώστε να φτάσουμε σε -απλώς- ανεκτά επίπεδα κοινωνικής συμπεριφοράς. Κρίμα...

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Περισσότερα Safety First

Πρόοδος στον έλεγχο παραβάσεων στο εξωτερικό
Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, οι νέοι κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης όσον αφορά στις παραβάσεις που συντελούνται από χρήστες του δρόμου εκτός της χώρας καταγωγής τους, είχε θετικό αντίκτυπο. ...(περισσότερα)
Άδειες οδήγησης: Διεύρυνση ηλεκτρονικών υπηρεσιών
Όπως έγινε γνωστό, οι πολίτες στις Περιφέρειες Κεντρικής Μακεδονίας, Πελοποννήσου και Βορείου Αιγαίου, θα μπορούν να υποβάλλουν τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για αντικατάσταση του εντύπου άδειας οδήγη...(περισσότερα)
Χαμηλότερα όρια ταχύτητας = Λιγότερα τροχαία ατυχήματα
Οι στατιστικές έρευνες στο Βέλγιο, καθώς και στη Γαλλία, δείχνουν πως η στρατηγική μείωσης των ορίων ταχύτητας σε αστικές και αγροτικές περιοχές, επιφέρουν σταθερή μείωση στους θανάτους από τροχαία ατ...(περισσότερα)
Ευρωπαϊκή Ένωση: 6.000 παιδιά έχασαν τη ζωή τους από τροχαία σε μια δεκαετία
Ο αριθμός των παιδιών ηλικίας έως 14 ετών, που έφυγαν από τη ζωή λόγω τροχαίων ατυχημάτων στους δρόμους των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης κατά την περίοδο 2011-2020, καθιστά επιτακτική την άμεση εύρεση ...(περισσότερα)
Ελλάδα: Αύξηση νεκρών και τροχαίων ατυχημάτων το 2022
Οι στατιστικές αποκαλύπτουν πως τα τροχαία ατυχήματα, καθώς και οι νεκροί στους ελληνικούς δρόμους κατά τη διάρκεια του 2022, παρουσίασαν αριθμητική άνοδο σε σύγκριση με το 2021. ...(περισσότερα)
Περισσότερες από 20.000 παραβάσεις την εβδομάδα του Δεκαπενταύγουστου
Η εβδομάδα του Δεκαπενταύγουστου χαρακτηρίζεται συνήθως από χαλάρωση, όμως αυτό δε συμβαίνει στην περίπτωση των τροχαίων παραβάσεων, οι οποίες παρέμειναν σε υψηλά επίπεδα σε όλη την Επικράτεια. ...(περισσότερα)
Κύρια αιτία θανάτου στις ηλικίες 5-29 ετών τα τροχαία ατυχήματα
Απογοητευτικά είναι τα δεδομένα που προκύπτουν από το νέα, ετήσια αναφορά του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (WHO), σύμφωνα με την οποία οι θάνατοι από τροχαία ατυχήματα στον πλανήτη συνεχίζουν να αυξάν...(περισσότερα)
Εργασίες βελτίωσης του οδικού δικτύου ανά την Ελλάδα
Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και η Περιφέρεια Αττικής, ανακοίνωσαν την έναρξη έργων υποδομής, για βελτίωση της ασφάλειας στο οδικό δίκτυο. ...(περισσότερα)
Video: Εφαρμογή κινητού για βελτίωση στη διαδικασία διάσωσης από το Euro NCAP
Μέσω της εφαρμογής Euro Rescue, ο ανεξάρτητος οργανισμός Euro NCAP καταθέτει τη δική του πρόταση για βελτίωση των υπηρεσιών διάσωσης έπειτα από τροχαίο ατύχημα στους ευρωπαϊκούς δρόμους. ...(περισσότερα)
Ευρώπη: Ανεπαρκής στατιστική αποτίμηση των σοβαρών τραυματισμών από τροχαία ατυχήματα
H διαδικασία καταμέτρησης και αποτίμησης των σοβαρών τραυματισμών στους Ευρωπαϊκούς δρόμους δεν είναι επαρκής, γεγονός που δημιουργεί δυσκολίες στη βελτίωση της Οδικής Ασφάλειας. ...(περισσότερα)

S5 Box