SAFETY FIRST

Το ανώτατο όριο ταχύτητας 30 χλμ./ώρα έχει ήδη υιοθετηθεί στο 60% των δρόμων της πρωτεύουσας της Γαλλίας.

Σύμφωνα με τους Γάλλους, η μείωση του ανώτατου ορίου ταχύτητας εντός του Παρισιού από τα 50 στα 30 χλμ./ώρα, έχει διττό σκοπός.

Από τη μία, αφορά στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας μέσω της μείωσης ατυχημάτων, αφού θυμίζουμε πως η υπερβολική ταχύτητα και ιδιαίτερα, σε περιοχές κοντά στον τόπο κατοικίας μας, παραμένει πρωτεύων παράγοντας για θανατηφόρα ή με σοβαρούς τραυματισμούς, τροχαία ατυχήματα.

Από την άλλη, αυτό θα βοηθήσει και στη μείωση της ρύπανσης, τόσο λόγω των μειωμένων θορύβων όσο και εξαιτίας της μικρότερης εκπομπής καυσαερίων.Το ανώτατο όριο ταχύτητας 30 χλμ./ώρα, ισχύει ήδη στο 60% των οδών που βρίσκονται στο Παρίσι.

Ταυτόχρονα, αρκετές λεωφόροι διαθέτουν πλέον μόνο μία λωρίδα ή έχουν πεζοδρομηθεί.

Σε αυτό το όριο δεν εντάσσεται ο περιφερειακός δρόμος του Παρισιού, όπου η ανώτατη επιτρεπόμενη ταχύτητα είναι 70 χλμ./ώρα.

Οι παραπάνω ενέργειες, εντάσσονται στο σύνολο των προσπαθειών του Δήμου Παρισιού για "μείωση του χώρου που καταλαμβάνουν τα αυτοκίνητα σε δημόσιες υποδομές", όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η Δήμαρχος της Πόλης του Φωτός, Αν Χινταλγκό.

Το ανώτατο όριο ταχύτητας 30 χλμ./ώρα δεν ισχύει μόνο στο Παρίσι, αλλά σε 200 πόλεις της Γαλλίας, μεταξύ των οποίων οι Λιλ, Γκρενόμπλ και σύντομα, η Λυών.

Η τάση μείωσης των ορίων ταχύτητας σε αστικό περιβάλλον είναι παγκόσμια, αφού πολλές ακόμη πόλεις σε Φινλανδία, Νορβηγία, Γερμανία Βέλγιο, Ολλανδία, Ισπανία, Καναδά και αλλού, έχουν προχωρήσει στο εν λόγω μέτρο.

Ταυτόχρονα, το Λονδίνο έχει χαμηλώσει το όριο ταχύτητας στα 20 μίλια/ώρα, δηλαδή στα 32 χλμ./ώρα.

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Περισσότερα Safety First

Έρχεται πλαίσιο κανόνων κίνησης για οχήματα μικροκινητικότητας
Το Υπουργείο Μεταφορών παρουσίασε σχέδιο Νόμου σχετικά με τους κανόνες κυκλοφορίας στους οποίους θα υπόκεινται ηλεκτρικά πατίνια, rollers, skate boards και segway, τα οποία στο εξής θα ονομάζονται "Ελ...(περισσότερα)
Αττική: Σωρεία παραβάσεων και 14 νεκροί τον Αύγουστο
Οι παραβάσεις και οι θάνατοι ή τραυματισμοί από τροχαία ατυχήματα, δεν έλειψαν ούτε κατά τη διάρκεια του Αυγούστου από την Αττική. ...(περισσότερα)
Κυβερνητική Επιτροπή για την Οδική Ασφάλεια: Πρώτη συνεδρίαση
Η Κυβερνητική Επιτροπή Επιτροπή για την Οδική Ασφάλεια, συνεδρίασε για πρώτη φορά στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. ...(περισσότερα)
Εργασίες βελτίωσης του οδικού δικτύου ανά την Ελλάδα
Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και η Περιφέρεια Αττικής, ανακοίνωσαν την έναρξη έργων υποδομής, για βελτίωση της ασφάλειας στο οδικό δίκτυο. ...(περισσότερα)
Praise Awards 2016
Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφαλών Μεταφορών (European Transport Safety Council - ETSC) έχει δημιουργήσει τα "Praise Awards", βραβεία που απονέμονται κάθε χρόνο σε εταιρείες που έχουν πάρει μέτρα για τη β...(περισσότερα)
Πιέσεις για μπλοκάρισμα της χρήσης κινητού κατά την οδήγηση!
Οι φωνές για την παρεμπόδιση της χρήσης κινητού κατά τη διάρκεια της οδήγησης ολοένα και πληθαίνουν, με μεγάλους Φορείς Οδικής Ασφάλειας να κάνουν διάβημα προς εταιρείες τεχνολογίας όπως η Apple και η...(περισσότερα)
Παρίσι: Η πιο φιλική πόλη για την παιδική κινητικότητα
Έρευνα έδειξε πως το Παρίσι αποτελεί την πιο φιλική πόλη για τις μετακινήσεις των παιδιών είτε περπατώντας, είτε με ποδήλατο. ...(περισσότερα)
Σεμινάριο Οδικής Συμπεριφοράς στη Θεσσαλονίκη
Η Coral Shell Licensee και η Σχολή Ασφαλούς Οδήγησης «Ιαβέρης» διοργανώνουν από κοινού ένα δωρεάν σεμινάριο οδικής συμπεριφοράς με ομιλητή τον Κωνσταντίνο «Ιαβέρη» Μαρκουΐζο, την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου...(περισσότερα)
Euro NCAP: Επεξήγηση των τεστ
Σε αυτό το άρθρο, θα παρέχουμε μια επεξήγηση των δοκιμασιών που περνούν τα συστήματα ασφαλείας των αυτοκινήτων, για την καλύτερη αξιολόγησή τους. ...(περισσότερα)
Πώς σχετίζεται η τιμωρία του Vettel με την Οδική Ασφάλεια;
Όσοι παρακολουθούν στενά τη Formula 1,θα γνωρίζουν ήδη για το ζήτημα που απασχολεί το σπορ τις τελευταίες ημέρες, το οποίο είναι το συμβάν μεταξύ των δύο κορυφαίων πιλότων, Sebastian Vettel και Lewis ...(περισσότερα)

S5 Box