SAFETY FIRST

H FOM (Formula One Management) σε πολυετή χορηγική συμφωνία με τη γνωστή ζυθοποιία Heineken, η οποία θα είναι από τον αγώνα της Μόντσα, που θα μετονομαστεί σε Formula 1 Gran Premio Heineken D' Italia 2016, Παγκόσμιος Υποστηρικτής της Formula1.


Πρόκειται για μια συμφωνία που προφανώς αναμένεται να είναι επικερδής και για τις δύο πλευρές, αφού η Heineken θα αποτελεί Χορηγό Ονομασίας σε 3 αγώνες από το 2017, θα αποτελεί την Αποκλειστική Μπύρα της Formula1 και θα έχει πρόσβαση και δυνατότητες προβολής και διεξαγωγής προωθητικών ενεργειών, στην πλειονότητα των αγώνα της Formula1.

Σε αντάλλαγμα, η Heineken θα δημιουργήσει ένα μανιφέστο με τίτλο "Open your World" και διοργανώσει καμπάνιες με τίτλο "If you Drive, Never Drink", δηλαδή "Αν οδηγείς, μην πίνεις". Πρέσβεις των δύο αυτών εκστρατειών θα είναι δύο σημαντικές μορφές του Βρετανικού Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, ο Sir Jackie Stewart και ο David Coulthard.

Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, κεντρικό ρόλο στη συνεργασία θα διαδραματίσει ένα καθαρά διατυπωμένο "μήνυμα ευθύνης". Η παγκόσμια πλατφόρμα της Formula1 θα προσφέρει στη Heineken επιπλέον ευκαιρίες σε παγκόσμιο και τοπικό επίπεδο, ώστε να βοηθήσει προς την θετική κατεύθυνση, αφού τόσο η Heineken όσο και η Formula1 θα στείλουν με σαφέστατο τρόπο το μήνυμα: "If you Drive, Never Drink".

Η Heineken επενδύει στην παροχή μηνυμάτων ευθύνης, αφού ξοδεύει το 10% του μπάτζετ, σε εκστρατείας όπως η "Moderate Drinkers Wanted" (Ζητούνται μετριοπαθείς καταναλωτές ποτού) ή "Dance More Drink Slow" (Χορεύετε περισσότερο, πίνετε αργά). Τα μηνύματα της Heineken μεταδίδονται τόσο από μεγάλους διεθνείς θεσμούς όπως το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rugby ή το Champions League Ποδοσφαίρου, ενώ το 2015 είχαν τοποθετηθεί σε περισσότερα από 8 δισεκατομμύρια μπουκάλια και κουτάκια μπύρας.

Ο Bernie Ecclestone ανέφερε σχετικά: "Πριν από λίγο καιρό ξεκίνησα κατά τη διάρκεια των αγώνων Formula1 μια εκστρατεία με τίτλο "Think Before You Drive" (Σκεφτείτε πριν οδηγήσετε). Είμαι πολύ ευχαριστημένος που αυτή η σημαντική πρωτοβουλία έχει πια την πλήρη συμπαράσταση της Heineken μέσω της εκστρατείας "If You Drive, Never Drink". Με αυτό τον τρόπο αναπτύξουμε και θα ενισχύσουμε αυτά τα μηνύματα με τέτοιο τρόπο, που θα αντικατοπτρίζει την προσωπικότητα και τις αξίες της Heineken."

Πρόκειται για μια επικερδή χορηγική συμφωνία σε οικονομικό επίπεδο, που πάντως έχει ήδη ξεσηκώσει τις πρώτες αντιδράσεις, αφού πολλοί θεσμικοί και μη, παράγοντες θεωρούν πως η ευρεία είσοδος εταιρειών παραγωγής αλκοόλ σε ένα τόσο διαδεδομένο μηχανοκίνητο σπορ, από τη στιγμή που το αλκοόλ αποτελεί μια από τις κύριες αιτίες θανάτων στους δρόμους, είναι μια λανθασμένη κίνηση. Σίγουρα θα υπάρξουν περαιτέρω εξελίξεις στο άμεσο μέλλον.

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Περισσότερα Safety First

Συμβουλές για την αποφυγή οδήγησης υπό υπνηλία
Η υπνηλία στο τιμόνι αποτελεί μια από τις πιο συχνές αιτίες τροχαίων ατυχημάτων και ο γνωστός Αμερικανικός Οργανισμός National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA), εξέδωσε έναν "κατάλογο" με...(περισσότερα)
Στη Σουηδία οι λιγότεροι θάνατοι από τροχαία ατυχήματα το 2019
Σύμφωνα με μετρήσεις σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το 2019, η Σουηδία ήταν η χώρα με το μικρότερο αριθμό θανάτων, με την Ελλάδα να βρίσκεται χαμηλά στη λίστα. ...(περισσότερα)
Υποχρεωτικό το eCall στα νέα αυτοκίνητα
Όπως ανακοίνωσε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, η εφαρμογή eCall είναι πια υποχρεωτική στα νέα μοντέλα αυτοκινήτων και van.Όπως ανακοίνωσε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, η εφαρμογή eCall είναι πια υποχρεωτική στ...(περισσότερα)
Τα στατιστικά των τροχαίων στην Ελλάδα
Τα ατυχήματα στους ελληνικούς δρόμους δυστυχώς είναι ένα σύνηθες φαινόμενο με ολέθριες, σε πολλές περιπτώσεις, επιπτώσεις. ...(περισσότερα)
Οι δρόμοι και οι ώρες που έγιναν θανατηφόρα τροχαία το 2018
Όπως έχουμε αναφέρει με σειρά άρθρων, η Ελληνική Αστυνομία έχει ανακοινώσει τα στατιστικά της Τροχαίας, αναφορικά με τα ατυχήματα στους ελληνικούς δρόμους το 2018. ...(περισσότερα)
Σύστημα προειδοποίησης κίνησης στην αντίθετη λωρίδα από την Bosch
Η Bosch εξελίσσει ένα ειδικό σύστημα για την αντιμετώπιση ενός από τα πιο σημαντικά προβλήματα στους δρόμους της Ευρώπης, την κίνηση στην αντίθετη λωρίδα κυκλοφορίας ...(περισσότερα)
3 βασικές ενέργειες συντήρησης του αυτοκινήτου μας στην καραντίνα
Η καραντίνα που επιβλήθηκε λόγω του κορονοϊού, έχει μειώσει πάρα πολύ τα χιλιόμετρα που πραγματοποιούμε με το αυτοκίνητο. Διαβάστε ποιες είναι οι βασικές ενέργειες που πρέπει να κάνουμε, για την συντή...(περισσότερα)
4 στους 10 Έλληνες χρησιμοποιούν το κινητό ενώ οδηγούν
Για ακόμη μια φορά, έρευνα καταδεικνύει πως χρειάζεται πολλή δουλειά συνειδητοποίηση ακόμη, ώστε η Οδική Ασφάλεια να φτάσει στα επιθυμητά επίπεδα στη χώρα μας. ...(περισσότερα)
Μείωση των ορίων ταχύτητας στη Γαλλία
Μετά από απόφαση της γαλλικής κυβέρνησης, τα όρια ταχύτητας μειώθηκαν από τα 90, στα 80 χιλιόμετρα/ώρα, σε 400.000 χιλιόμετρα του γαλλικού οδικού δικτύου. ...(περισσότερα)
Αγγλία: Το κόστος είναι ο βασικός λόγος που οι νέοι δεν οδηγούν
Έρευνα στην Αγγλία έδειξε πως ο κύριος λόγος για τον οποίο οι νέοι δεν αποφασίζουν να οδηγήσουν, είναι το αυξημένο κόστος. ...(περισσότερα)

S5 Box