SAFETY FIRST

Η χρήση ζώνης στις Ηνωμένες Πολιτείες έφτασε για το 2016 σε επίπεδα που δεν έχει ξαναβρεθεί στο παρελθόν, καθώς οι χρήστες των Αμερικανικών δρόμων φορούν ζώνη σε ποσοστό 90,1%, που είναι σαφώς βελτιωμένος και από το 88,5% της περσινής χρονιάς.


Πρόκειται για ιστορικό υψηλό, καθώς η χρήση ζώνης το 2016 ήταν μεγαλύτερη από κάθε άλλη φορά, ειδικά από τη στιγμή που άρχισαν να διενεργούνται οργανωμένες έρευνες, δηλαδή από το 1994.

Σύμφωνα με τη μελέτη που δημοσιεύθηκε από τον Αμερικανικό φορέα Οδικής Ασφάλειας (National Highway Traffic Safety Administration-NHTSA) που αποτελεί κομμάτι του Αμερικανικού Υπουργείου Μεταφορών, το ποσοστό που προαναφέραμε αφορά σε χρήση ζώνης από οδηγούς και συνοδηγούς, από τις 7 το πρωί έως τις 6 το απόγευμα. Η στατιστική έρευνα που αναφερόμαστε ονομάζεται Nopus (National Occupant Protection Use Survey) που αποτελεί τη μοναδική έρευνα παναμερικανικής εμβέλειας, που μελετά τη χρήση ζώνης. Η Nopus διενεργεί και άλλες στατιστικές έρευνες στον τομέα της Οδικής Ασφάλειας, όπως σχετικά με τη χρήση κράνους, τη χρήση ηλεκτρονικών συσκευών κατά την οδήγηση ή ακόμη και την προστασία των παιδιών.

Όπως υποστηρίζει η NHTSA, υπολογίζεται πως οι ζωές που έχουν σωθεί χάρη στη χρήση ζώνης ασφαλείας από το 1975 ανέρχονται στις 345 χιλιάδες, ενώ κατά το 2015 ο αριθμός αυτός ήταν 14 χιλιάδες άνθρωποι, μετρήσεις διόλου ευκαταφρόνητες.

Ο Mark Rosekind, διευθυντής της NHTSA δήλωσε: "Τα αυτοκίνητα έχουν πια περισσότερα συστήματα ασφαλείας από ποτέ, όμως δεν υπάρχει τίποτε πιο σημαντικό από την ζώνη ασφαλείας. Η πρόοδος που προκύπτει από την έρευνα είναι ενθαρρυντική, αλλά από τη στιγμή που υπάρχουν ακόμη αρκετοί άνθρωποι που χάνουν τη ζωή τους επειδή δε φοράνε τη ζώνη τους, δε θα σταματήσουμε μέχρι να φτάσουμε στο 100%".

Οι Αμερικανοί έχουν λάβει πολύ σοβαρά υπόψιν τους το θέμα της Οδικής Ασφάλειας και αυτό φαίνεται τόσο από τη δράση του Κράτους αναφορικά με το συγκεκριμένο ζήτημα, όσο και από την ανταπόκριση που υπάρχει από την πλευρά των πολιτών.

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Περισσότερα Safety First

Φθορά ελαστικών και η αναγνώρισή της
Η αναγνώριση της φθοράς στα ελαστικά παίζει σημαντικό ρόλο για τη σωστή στιγμή αντικατάστασής τους - Διαβάστε ποιοι παράγοντες πρέπει να ληφθούν υπ' όψιν. ...(περισσότερα)
Η αύξηση στις τιμές καυσίμων οδηγεί σε πιο οικολογικές μορφές μετακίνησης
Έρευνα στη Μεγάλη Βρετανία καταδεικνύει πως η νέα αύξηση στην τιμή των καυσίμων, έχει φέρει στο προσκήνιο πιο "πράσινους" τρόπους μετακίνησης. ...(περισσότερα)
Πολιτική Βούληση και Συναισθηματική Νοημοσύνη
Ο Ιαβέρης γράφει με αφορμή τον κορονοϊό, μια άποψη που αφορά και στην Οδική Ασφάλεια. ...(περισσότερα)
Χιλιάδες κλήσεις για στάθμευση σε ράμπες διάβασης ΑμεΑ
Η ελλιπέστατη οδηγική, αλλά και συνολική, παιδεία μας αποκαλύπτεται για ακόμη μια φορά, από τη στατιστική των παραβάσεων που βεβαιώθηκαν σε αστικές περιοχές, για την περίοδο Σεπτεμβρίου-Νοεμβρίου 2019...(περισσότερα)
Κολομβία: Αύξηση ποδηλατοδρόμων για αντιμετώπιση του κορωνοϊού
Στην προσπάθεια καταπολέμησης της μετάδοσης του COVID-19, οι αρχές της πρωτεύουσας της Κολομβίας, Μπογκοτά, αποφάσισαν την αύξηση του μήκους για τους ποδηλατόδρομους της πόλης. ...(περισσότερα)
Ξεκίνησε η ισχύς του ορίου 30 χλμ./ώρα στο Παρίσι
Το ανώτατο όριο ταχύτητας 30 χλμ./ώρα έχει ήδη υιοθετηθεί στο 60% των δρόμων της πρωτεύουσας της Γαλλίας. ...(περισσότερα)
Μπορεί η εικονική πραγματικότητα να βοηθήσει στη μείωση των ατυχημάτων;
Αυτό θα ερευνήσει ένας οργανισμός από τη Σουηδία, σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή... ...(περισσότερα)
Σε λειτουργία από τη Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου τα ΚΤΕΟ
Τα Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων θα ανοίξουν τις πόρτες τους από τη Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου, με τη λειτουργία τους να διέπεται από αυστηρούς κανόνες υγειονομικής ασφάλειας, στο πλαίσιο προστασίας από...(περισσότερα)
Παρίσι: Προς αύξηση στο κόστος των θέσεων parking για SUV με φόντο την Οδική Ασφάλειας
Οι κάτοικοι του Παρισιού αναμένεται να ψηφίσουν αύξηση στο κόστος για μια θέση parking ενός SUV στην Πόλη του Φωτός, αφού μεταξύ άλλων, ο όγκος των συγκεκριμένων αυτοκινήτων προκαλεί κίνδυνο για άλλου...(περισσότερα)
Κανένας πεζός ή ποδηλάτης νεκρός το 2019 στο Ελσίνκι
Η πρωτεύουσα της Φινλανδίας επιβεβαίωσε πως κατά τη διάρκεια του 2019, δεν υπήρξε κανένας θανάσιμος τραυματισμός για πεζό ή ποδηλάτη εντός των ορίων της. ...(περισσότερα)

S5 Box