SAFETY FIRST

Όπως προκύπτει από τα στατιστικά δεδομένα της Ελληνικής Αστυνομίας, κατά τη διάρκεια του 2019 βεβαιώθηκαν 63.579 παραβάσεις περισσότερες από την προηγούμενη χρονιά.

Σχεδόν οι μισές (234.169) από τις συνολικά 492.338 παραβάσεις (το 2018 είχαν καταγραφεί 428.759 παραβάσεις) που βεβαιώθηκαν το 2019, αφορούσαν σε υπέρβαση του ορίου ταχύτητας. Η συγκεκριμένη παράβαση, διαπιστώθηκε 20.836 περισσότερες φορές από ότι το 2018, όταν και είχαν βεβαιωθεί 213.333 τέτοιες παραβάσεις, με το ποσοστό της αύξησης να είναι 9,8%.

Από πλευράς ποσοστού, η παράβαση που παρουσίασε τη μεγαλύτερη αύξηση ήταν οι αντικανονικοί ελιγμοί (7.602 έναντι 4.593), με τη διαφορά 3.009 παραβάσεων να συνιστά αύξηση κατά 65,5%. Σε ποσοστιαία αύξηση, ακολούθησε η κίνηση στην αριστερή λωρίδα - μη κίνηση στο άκρο δεξιό της οδού, όπου μεταξύ 2019 και 2018 καταγράφηκε αύξηση κατά 47,7% (458 έναντι 310 παραβάσεων).

Πάντως, υπήρξαν και μειώσεις στις παραβάσεις που καταγράφηκαν. Τη μεγαλύτερη ποσοστιαία μείωση (-13,6%) παρουσίασε η χρήση κινητού τηλεφώνου, στην οποία σημειώθηκε μείωση κατά 2.478 περιπτώσεις (15.746 έναντι 18.224 το 2018) παραβίασης.

Δείτε αναλυτικά όλες τις παραβάσεις, αλλά και τη σύγκρισή τους με το 2018 όπως δημοσιεύτηκε από την Ελληνική Αστυνομία σε μορφή pdf, εδώ

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Περισσότερα Safety First

Ηχητική προειδοποίηση για τους πεζούς θα εκπέμπουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αναπτύσσονται με ραγδαίο ρυθμό, ωστόσο ανησυχία έχει προκαλέσει το γεγονός ότι επειδή είναι αθόρυβα, θα μπορούσαν να αποτελέσουν κίνδυνο για τους πεζούς στις πόλεις. ...(περισσότερα)
Η.Π.Α.: Όσο αυξάνεται η τιμή ενός αυτοκινήτου, μειώνεται η πιθανότητα παραχώρησης προτεραιότητας σε πεζό από τους οδηγούς
Η εν λόγω έρευνα, αφορούσε στη συμπεριφορά των Αμερικανών οδηγών σε διαβάσεις πεζών, αλλά και σε παράγοντες που μπορεί να την επηρεάζουν, όπως το κόστος κτήσης του αυτοκινήτου, ή το χρώμα και φύλο του...(περισσότερα)
Στη σωστή κατεύθυνση η υιοθέτηση ορίου ταχύτητας 30 χλμ./ώρα
Ελληνική έρευνα δείχνει πως η μείωση του ορίου ταχύτητας εντός πόλεων στα 30 χλμ./ώρα, όχι μόνο δεν προκαλεί επιπλέον προβλήματα, αλλά έχει θετικό αντίκτυπο σε πολλούς τομείς. ...(περισσότερα)
709 θάνατοι σε 655 ατυχήματα το 2018
Τα στοιχεία της Τροχαίας, αναφορικά με τα ατυχήματα κατά τη χρονιά που πέρασε, δείχνουν ελαφριά μείωση που πάντως, δε μπορεί να θεωρηθεί ως σημαντικό βήμα προόδου ...(περισσότερα)
Είδη και οχήματα των θανατηφόρων τροχαίων το 2019
Αναλύουμε τα θανατηφόρα τροχαία που σημειώθηκαν το 2019, με βάση το είδος του ατυχήματος, καθώς και τα οχήματα που εμπλέκονταν σε αυτό. ...(περισσότερα)
Παραβάσεις κατά την οδήγηση και οι
Οι Έλληνες προβαίνουν σε πολλές παραβάσεις και είναι ιδιαίτερα επιθετικοί κατά την οδήγηση, όπως δείχνουν τα δεδομένα έρευνας από το Ευρωπαϊκό Βαρόμετρο Οδικής Ασφάλειας. ...(περισσότερα)
Αίτια και είδη θανατηφόρων τροχαίων το 2018
Στα στατιστικά της Τροχαίας για τα θανατηφόρα ατυχήματα που συνέβησαν το 2018, έχουν καταγραφεί τα αίτια, καθώς και τα είδη τους. Διαβάστε ποια είναι αυτά. ...(περισσότερα)
Η υπερβολική ταχύτητα παραμένει πρώτη αιτία θανατηφόρων τροχαίων στην Ευρώπη
H υπερβολική ταχύτητα αποτελεί κύρια αιτία θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων και οι στατιστικές, το επιβεβαιώνουν. ...(περισσότερα)
Ουαλία: Θετική εξέλιξη με την μείωση του ορίου ταχύτητας εντός πόλης στα 20 μίλια/ώρα
Τα πρώτα στατιστικά δεδομένα για την μείωση του ορίου ταχύτητας στα 20 μίλια/ώρα (30 χλμ./ώρα), δείχνουν πως η μέση ταχύτητα εντός αστικών περιοχών έχει μειωθεί, στοιχείο θετικό για την βελτίωση της Ο...(περισσότερα)
Περί απαγόρευσης της οδήγησης στους ηλικιωμένους...
Μεγάλη συζήτηση έχει ανοίξει τα τελευταία χρόνια σε αρκετές χώρες, σχετικά με την διαχείριση της άδειας οδήγησης των ηλικιωμένων. ...(περισσότερα)

S5 Box